Z życia firmy eura7

Social Media Poland

Wczoraj reprezentacja Eura7 pojawiła się w Drukarnia Jazz Club na I meetupie Social Media Poland. Posłuchaliśmy o teoriach Richarda Dawkinsa, prześledziliśmy internetowy lincz na amerykańskiej vlogerce i przekonaliśmy się, że elementy społecznego sprzeciwu wobec ACTA były uderzająco podobne do wielu wydarzeń z przeszłości…

labber.pl

Na uwagę zasługuje, przede wszystkim, wysoka frekwencja na pierwszym spotkaniu oraz determinacja Organizatorów do pracy nad kolejnymi edycjami, co ważne: także w innych miastach. Bieżące informacje o rozwoju tej inicjatywy można śledzić na profilu Social Media Poland – warto!

Założeniem I meetupu była wymiana opinii i informacji na temat siły rażenia SM w kontekście aktualnych trendów i zjawisk oraz próba wpisania ich w szerszy kontekst zachowań społecznych. Naszym zdaniem do najciekawszych wystąpień należały te Michała Pałasza (owszem, sporo teorii i zreferowanie książki, ale umówmy się: każdy o niej słyszał, ale kto czytał?), Szymona Szymczyka (próba komparatystycznego podejścia do fali linczów w USA oraz do przypadku Jessi) oraz Bartłomieja Raka (ciekawe spojrzenie i świetny dobór materiałów porównawczych). Dzięki prelekcji Anny Rejkowicz i Marii Pawlikowskiej z agencji Pride and Glory Interactive dowiedzieliśmy się, z kolei i między innymi, trochę więcej o historii i losach plakatu „Keep calm…”  ;)

Kreatywnie meetup wykorzystała także ekipa Webspirit, która „świętując” otwarcie rekrutacji postanowiła zasponsorować przysłowiowe piwo każdemu z uczestników Social Media Poland. W ten – wyjątkowo dobrze odebrany – sposób dali o sobie znać i poinformowali o wolnych stanowiskach, które możecie sprawdzić na ich profilu.

labber.pl

labber.pl

Więcej zdjęć TUTAJ

 

W dużym skrócie: bardzo pozytywne wydarzenie, więc do zobaczenia na kolejnych meetupach!  :)

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL