Abanana, Public Relations, Top 5

Sponsorzy na olimpiadzie, czyli współpraca wielkich marek ze sportowcami i związkami

Początek tego roku upływa pod znakiem XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu. Ośrodek sportów zimowych w północno-wschodniej części Korei Południowej to największy tego typu obiektem w kraju.

Olimpiada jako najważniejsza impreza sportowa w 2018 roku, obok mistrzostw świata w piłce nożnej, jest też jednym z największych przedsięwzięć medialnych. Reklama nawiązująca do olimpiady nobilituje, a uzyskanie powierzchni reklamowej na igrzyskach, w świetle reflektorów i kamer, jest złotym runem marketingowca. Warto w tym układzie przyjrzeć się, jak przebiega współpraca mobilnych powierzchni reklamowych z markami, czyli współpracy sportowców z ich sponsorami.

Zapraszamy do lektury naszego artykułu dla NowyMarketing.pl.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL