Abanana, Public Relations, Top 5

Sponsorzy na olimpiadzie, czyli współpraca wielkich marek ze sportowcami i związkami

Początek tego roku upływa pod znakiem XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu. Ośrodek sportów zimowych w północno-wschodniej części Korei Południowej to największy tego typu obiektem w kraju.

Olimpiada jako najważniejsza impreza sportowa w 2018 roku, obok mistrzostw świata w piłce nożnej, jest też jednym z największych przedsięwzięć medialnych. Reklama nawiązująca do olimpiady nobilituje, a uzyskanie powierzchni reklamowej na igrzyskach, w świetle reflektorów i kamer, jest złotym runem marketingowca. Warto w tym układzie przyjrzeć się, jak przebiega współpraca mobilnych powierzchni reklamowych z markami, czyli współpracy sportowców z ich sponsorami.

Zapraszamy do lektury naszego artykułu dla NowyMarketing.pl.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x