Artykuły, Ciekawostki branżowe, Media społecznościowe, Social media, Z przymrużeniem oka

Sprasowany Banan #33

Cześć! Minął już niemal tydzień od zmiany czasu na „zimowy”. Przyzwyczailiście się? Nam z pewnością łatwiej było się oswoić z cofnięciem zegarków o godzinę niż z informacją, że Elon Musk, po trwającej kilka miesięcy telenoweli, w końcu przejął Twittera! Mało tego – Kropka TV, o której pisaliśmy w #22 Sprasowanym Bananie w związku z budzącym kontrowersje artykule „Nie pozwól, by nazywano cię gejem” ma nowego wydawcę, co oznaczać może jedno – tytuł jednak nie znika z rynku wydawniczego. Co jeszcze się wydarzyło w ostatnim czasie? Zapraszamy do lektury!

Żabka wprowadza abonament na kawę

Na powitanie zaczynamy z małą i szybką ciekawostką dla kawoszy, których ucieszy nowa usługa w Żabce – kawonament. Abonament działa na znanych nam doskonale zasadach – 30-dniowa subskrypcja wiąże się z uszczupleniem naszego konta o 49,99 zł – i uprawnia nas do jednej darmowej kawy dziennie. Korzystając z usług każdego dnia, jedna kawa kosztuje nas 1,61 zł, natomiast cena espresso (40 ml) poza subskrypcją to koszt 3,99 zł.

Trzeba przyznać, że to całkiem ciekawa promocja, jednak nie dla nas, bo w naszej biurowej kuchni (na szczęście) stoi wypasiony ekspres! <3

Raper That Kid CG wspólnie z Durexem promują bezpieczny seks

Durex kontrolujący około 25% światowego rynku prezerwatyw zaangażował do swojej najnowszej kampanii rapera That Kid CG (a właściwie Craiga Lashleya – pracownika kreatywnego w agencji VaynerMedia odpowiedzialnej za opracowanie kampanii), któremu w roli raperów amatorów towarzyszyli pracownicy agencji – Katie Haller i Danny Chamberlain, a owocem współpracy jest piosenka „FYP (For Your Penis)”. Jej myślą przewodnią jest bezpieczny seks oraz próba podważenia mitu mówiącego, że „większe jest lepsze”. Za inspirację do stworzenia piosenki posłużyły TikToki pokazujące otwieranie produktów marki. Im więcej tego typu akcji skierowanych do nastolatków i młodych dorosłych, tym lepiej!

Halloweenowy prank Netflixa

Potentat branży streamingowej postanowił stworzyć nietypową kampanię w jednym z amerykańskich sklepów, która nawiązuje do premiery filmu „Klątwa Bridge Hollow”. Opowiada on o przygodach nastolatki i jej ojca, którzy próbują ocalić swoje miasteczko przed złowrogimi dekoracjami, które ożyły w związku ze zbliżającym się Halloween.

Prank polegał na tym, że niektóre szkielety, mumie, przerażające klauny czy ogromne pająki nie były częścią zwyczajnej sklepowej ekspozycji. Halloweenowe postaci zaczęły się poruszać, czemu zza kulis przyglądał się Marlon Wayans (jeden z głównych bohaterów), który nie tylko podpowiadał „ożywionym” dekoracjom, kiedy mają wyjść na scenę i zażartować z nieświadomych gości, ale również wyszedł na spotkanie z klientami, którzy mieli okazję podzielić się wrażeniami z przerażającej wizyty w sklepie.

Powstaje multiwersum od Eski

Eska World to metawersum będące połączeniem cech gier komputerowych, sklepów online, tokenów NFT i rozrywki muzycznej. Ma to być pierwsza platforma nie tylko dla fanów muzyki, ale także dla artystów – która pozwoli gwiazdom tworzyć teledyski i koncerty metaversowe, a także występy na żywo. Będzie to bezpłatna platforma wykorzystująca aplikację mobilną w celu kolekcjonowania przedmiotów, realizowania płatności oraz stylizacji i modyfikacji swojego awatara.

– Podczas zanurzenia się w Eska World marki będą mogły oferować usługi oraz towary, a konsumenci robić zakupy, zamawiać i wysyłać bezpośrednio z cyfrowego świata do tego fizycznego. To przełom w integracji świata rozrywki, gier i biznesu – podkreśla Artur Paprocki, prezes Veles Productions.

Od wizualizacji spotkania z E. DeGeneres do coachingu

Pięć lat temu udawał, że spotkał Ellen DeGeneres. Teraz Łukasz Jakóbiak… uzdrawia ludzi. W wywiadach mówi „uświadomiłem sobie, że ja też jestem częścią Boga”

Łukasz Jakóbiak znany przed laty z YouTube’a, na którym prowadził swój talk-show „20m2”, zniknął z przestrzeni internetu za sprawą oszustwa z 2017 roku związanego z rzekomym udziałem w programie amerykańskiej dziennikarki Ellen DeGeneres, które okazało się tylko „wizualizacją”. Dziś powrócił jako coach i chętnie opowiada o szkoleniach, których tematem są: miłość, zdrowie i wiara w Boga. Za jego kurs „Święty Spokój” trzeba zapłacić 1111 złotych. Za tę cenę udaje się – jego zdaniem – nawet uzdrawiać. „Ostatnio na moim kursie była niedosłysząca dziewczyna, nosiła aparat słuchowy. W trakcie jednej z medytacji nastąpiła tak silna reakcja, że słuch zaczął wracać. W internecie można znaleźć jej świadectwo wideo. Oficjalnie laryngolog to potwierdził i aparat został zdjęty”, wyznał Jakóbiak.

Bardzo lubimy to słowo, – wyraża ono więcej niż 1000 słów, dlatego bez żadnego racjonalnego powodu pozwolimy sobie go użyć – ODKLEJKA.

Kończący się tydzień był nieco przygnębiający – zmiana czasu na zimowy, Święto Zmarłych. Branża jednak tętni życiem, co – mamy nadzieję – pokazały zaprezentowane przez nas njusy. Czy branża w listopadzie zdoła nas czymś zaskoczyć? Czekamy niecierpliwie! Do zobaczenia za tydzień :>

Źródła:

  • https://nowymarketing.pl/a/40078,zabka-wprowadza-kawonament-czyli-abonament-na-kawe
  • https://marketingprzykawie.pl/espresso/raper-i-pracownicy-agencji-nagrali-dla-marki-durex-piosenke/
  • https://nowymarketing.pl/a/40065,kolejny-prank-netflixa-serwis-zazartowal-z-klientow-kupujacych-dekoracje-na-halloween
  • https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eska-world-metawersum-reklama-kto-za-to-odpowiada
  • https://viva.pl/ludzie/newsy/lukasz-jakobiak-ellen-degeneres-ile-wydal-na-wizualizacje-wywiadu-132405-r1/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x