Abanana, Doświadczenia, Omówienia projektów, Top 5

Szkolenia – korzyści dla firmy

Szkolenia i warsztaty były przyjętymi formami doskonalenia już dla naszych pradziadków. Czy ta droga zdobywania wiedzy i umiejętności pozostaje nadal na tyle skuteczna i uniwersalna, że można ją wdrażać współcześnie i liczyć na takie sukcesy, jak to było kiedyś?

Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w najnowszym artykule Łukasza Wołka dla Marketingu w praktyce.

Więcej informacji o tym, gdzie i jak zamówić ten renomowany miesięcznik, znajdziecie tutaj.

Zapraszamy do lektury!

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL