Abanana, Doświadczenia, Omówienia projektów, Top 5

Szkolenia – korzyści dla firmy

Szkolenia i warsztaty były przyjętymi formami doskonalenia już dla naszych pradziadków. Czy ta droga zdobywania wiedzy i umiejętności pozostaje nadal na tyle skuteczna i uniwersalna, że można ją wdrażać współcześnie i liczyć na takie sukcesy, jak to było kiedyś?

Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w najnowszym artykule Łukasza Wołka dla Marketingu w praktyce.

Więcej informacji o tym, gdzie i jak zamówić ten renomowany miesięcznik, znajdziecie tutaj.

Zapraszamy do lektury!

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.