Internet ASAP, Najnowsze, Popularne

Szkoleniowe śniadanie marketingowe Internet ASAP już w maju w Krakowie

Już 30 maja 2019 roku w Krakowie odbędzie się 12 edycja szkoleniowego śniadania marketingowego Internet ASAP.

45% firm wciąż nie ma zaplanowanej strategii digital marketingowej dla swoich marek!

Prawie 90% marketerów twierdzi, że ich marketing społecznościowy zwiększył ekspozycję firmy, a 75% twierdzi, że zwiększył ruch na ich stronie.

89% komunikatów w mediach społecznościowych przygotowanych przez marki jest ignorowanych!

Najwięksi marketerzy wydają 40% całkowitego budżetu marketingowego na content marketing. Średnia dla całego rynku wynosi zaledwie 26%.

70% użytkowników Internetu wybiera content marketing, a nie tradycyjną reklamę

Dlatego tym razem organizatorzy wraz z partnerami oraz zaproszonymi gośćmi podejmą temat: Strategia komunikacji marki – fundament, o którym się zapomina.

Agenda spotkania:

  • Jak pogoń za technologią może się rozmijać z konsekwentną strategią komunikacji marki?
    Prowadzący: Adrian Kornacki, digital manager w MullenLowe Mediahub, digital consultant w Digital Strategy
  • Jak weryfikować strategię komunikacji marki?
    Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7
  • Badanie skuteczności strategii komunikacji marketingowej marek konsumenckich – case study
    Prowadzący: Daniela Jasińska-Kłoda, Partner Zarządzający, Research and Grow
    Maja Strzałkowska-Kominiak, Partner Zarządzający, Research and Grow
  • 5 minut z nowościami wśród gadżetów – prezentacja sponsora
    Prowadzący: Michał Czeluśniak, Dyrektor Zarządzający, Fabryka Magika
  • Eventy w służbie biznesu – case study
    Prowadzący: Barbara Kozanecka, Marketing Manager, Eventory
  • Panel dyskusyjny: Czy marka może dzisiaj funkcjonować bez strategii?
    Prowadzący: Jacek Szlak, Redaktor Naczelny, Marketing przy kawie
    Paneliści: Piotr Golczyk, Łukasz Wołek i goście

Internet ASAP to cykl spotkań, które obejmują śniadania marketingowe oraz warsztaty, które odbywają się od 2015 roku. Organizatorem jest spółka Eura7, właściciel marki Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana

Co w marketingu piszczy?

Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, a także warsztaty, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród zaproszonych gości. Co ważne – organizatorzy zapewniają przestrzeń i czas na dyskusje oraz nawiązanie nowych kontaktów.

Najbliższe śniadanie odbędzie się 30 maja w hotelu Swing w Krakowie.

Osoby zainteresowane udziałem w Internet ASAP więcej informacji znajdą tutaj.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL