Agencja komunikacji marketingowej Abanana jest organizatorem programów lojalnościowych. W związku z tym poszukuje osoby do obsługi infolinii oraz digitalizacji faktur.

Zakres obowiązków (na czym polega praca):
- kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z uczestnikami programu,
 - obsługa infolinii,
 - digitalizacja faktur,
 - inne prace biurowe.
 
Czego oczekujemy:
- umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych,
 - podstawowej znajomości programów excel, word,
 - dobrej samoorganizacji pracy,
 - umiejętności pracy w zespole,
 - łatwości nawiązywania kontaktów.
 
Mile widziane:
- samodzielność,
 - umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów,
 - wysoka kultura osobista.
 
Osoby zainteresowane pracą w agencji Abanana prosimy o wysyłanie CV na adres: praca [at] eura7 [dot] com. W tytule maila prosimy wpisać nazwę stanowiska, na które aplikujesz. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami, których zaprosimy na rozmowę rekrutacyjną do naszego biura.
W CV prosimy zawrzeć następującą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
