Facebook, Media społecznościowe, Najnowsze

„Today In”, czyli Facebook w ofensywie

Facebook się nie zatrzymuje, po zapowiedziach zmian algorytmu News feedu amerykański serwis społecznościowy proponuje, uprzednio oczywiście testując, kolejne rozwiązania.

Tym razem na warsztacie jest nowa sekcja o nazwie „Today In”. Ma zawierać lokalne wiadomości, doniesienia o najważniejszych wydarzeniach, które się dzieją w pobliżu miejsca logowania, a także ogłoszenia z najbliższego regionu – podają portale informacyjne z USA.

Facebook podejmie współpracę przy tworzeniu wspomnianej funkcji z lokalnymi wydawcami i to właśnie ich treści będą pojawiały się w testowanej sekcji. Zostaną dobrane przez oprogramowanie do uczenia maszynowego. Nam pozostanie zaufać zautomatyzowanemu procesowi pozyskiwania i analizy danych i wesprzeć go własnym IQ.

Ponieważ Markowi Zukcerbergowi zależy na walce z tak zwanymi fake newsami, media, z którymi zostanie nawiązana współpraca, zostaną zweryfikowane i zatwierdzone przez zespół ds. partnerstw z mediami Facebooka, kierowany przez Campbell Brown, wcześniej związaną zawodowo ze stacją NBC.

Obecnie testy odbywają się w sześciu miastach USA, są to: Nowy Orlean, Little Rock, Billings, Peoria, Olympia i Binghamton.

Kiedy nowa opcja zostanie udostępniona większej liczbie użytkowników? Tego nie ujawniono.

„Today In” na pewno uwzględni podobne, użyteczne informacje z naszej okolicy, czekamy cierpliwie.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL