Reklama

Twitter otwiera się na marketing

Na blogu Twitter.com pojawiła się informacja o uruchomieniu usługi Promoted Tweets. Dzięki niej reklamodawcy zyskają możliwość dotarcia do szerokiej rzeszy użytkowników najpopularniejszego serwisu mikroblogowego na świecie. Czy oznacza to, że Twitter wreszcie otwiera się na marketing?

labber.pl

Dużo ćwierkania

Twitter.com w spektakularny sposób zaznaczył swoją obecność w światowych mediach. W Stanach Zjednoczonych stał się obiektem zainteresowania celebrities, z drugiej strony strony zaś za jego pośrednictwem relacjonowano starcie opozycji z rządem w Iranie. Twitter.com udowodnił, że drzemie w nim olbrzymi potencjał komunikacyjny, a co za tym idzie marketingowy. Jak do tej pory brakowało jednak narzędzi pozwalających na jego szerokie wykorzystanie.

Fakty, tweety, pieniądze

Odpowiedzią na ten stan rzeczy ma być uruchomienie usługi Promoted Tweets. Pomysł jest prosty. Reklamodawca płaci Twitter.com określoną kwotę za promowanie konkretnej informacji zamieszczonej w imieniu promowanej marki w konkretnych miejscach serwisu, np. wynikach wyszukiwania. W założeniu ma to umożliwić dotarcie z określonym przekazem informacyjnym lub marketingowym do szerokiej rzeszy „ćwierkających”. Oby tak było.

labber.pl

Duży kaliber, czy zwykła zabawka?

Z Twitter’a w Polsce korzysta ponad pół miliona użytkowników. Z uwagi na charakter serwisu to całkiem spora liczba, zważywszy na duże możliwości przenikania Twittera do innych mediów internetowych i nie tylko. Promoted Tweets niedługo powinny stać się ogólnie dostępne dla wszystkich zainteresowanych. To kolejna broń w rękach agencji interaktywnych. Albo zabawka. ;-)

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL