Internet ASAP, Najnowsze

Wkrótce trzeci Internet ASAP open i krakowski Marketing Fuck-up Festival, czyli „Marketing i reklama – praca marzeń?”

We wtorek 19 marca o godz. 18.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się już po raz trzeci Internet ASAP open* skierowany  przede wszystkim do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.

Praca w branży określanej jako marketing i reklama przez wielu uważana jest za raj obiecany. Czy rzeczywiście?  Marketing i reklama to praca marzeń? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwać będą na scenie Klubu Kwadrat zaproszeni goście, marketing manager Aleksandra Kucała z I.D.C. POLONIA S.A., Jacek Szlak z Marketingu przy Kawie, Michał Andruchów z Muchas Gracias, autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” Piotr Golczyk oraz Łukasz Wołek z agencji Abanana.

Piotr Golczyk poprowadzi również cieszący się coraz większą popularnością Marketing Fuck-up Festival, czyli przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy Internet ASAP open. Przypominamy hasło i zarazem ideę tego cyklicznego przedsięwzięcia: „Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!”. Warto posłuchać!

Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku.

Agenda spotkania:

  • 18:30 – 18:55
    Czy marketing ma tylko słodki smak?
    Gość: Aleksandra Kucała, marketing manager I.D.C. Polonia (m.in Góralki i Verbena)
    Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura
  • 18:55 – 19:20
    Do Warszawy 6:22 z piątego. Czy na pewno w Krakowie nie ma przemysłu audiowizualnego?
    Prowadzący: Marcin Andruchów, Muchas Gracia
  • 19:20 – 19:40
    Jak się nie znudzić marketingiem i poszerzyć swoje horyzonty?
    Prowadzący: Jacek Szlak, Redaktor naczelny Marketingu przy Kawie
  • 19:40 – 20:00
    Jakiego social media specjalisty nie warto zatrudniać?
    Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura
  • 20:00  – 20:20
    Jak zbudować efektywny dział marketingu?
    Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?
  • 20:20
    Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
    Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Organizatorem wydarzenia jest agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.

Partner wydarzenia: Muchas Gracias
Patron medialny: Marketing przy Kawie

– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.

*Dla pierwszych 50 osób, które zapiszą się na nasze wykłady na Facebooku i udostępnią publicznie wydarzenie, dodając hashtag #asapopen3, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 i piwo.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL