Ciekawostki branżowe, Reklama, Spoty reklamowe, Z przymrużeniem oka

Zaczęło się! Samsung vs iPhone

Powiedzenie, że cały świat czeka na nowe modele telefonów Samsunga i iPhona nie jest przesadą. Przez lata właśnie te dwie marki wyznaczają trendy w branży urządzeń mobilnych, nie dziwi więc, że wręcz czyhamy na kolejne technologiczne rozwiązania.

Flagowy model Samsunga – S8 pojawił się w Polsce już 28 kwietnia, flagowy model iPhona – X dopiero w zeszły piątek, podobnie jak w innych krajach świata. Amerykański oddział Samsunga uznał, że to doskonały moment, aby przypomnieć o sobie oraz wbić delikatnie szpilkę swojemu konkurentowi i to właśnie na jego rodzimym rynku.

Wystarczyło kilka kadrów z życia bohaterów reklamy, a zarazem użytkowników Samsunga oraz iPhona. Na czyją korzyść wypadł spot przygotowany przez giganta z Południowej Korei, pewnie nietrudno zgadnąć, ale sposób, w jaki tego dokonano, budzi uśmiech. Zwłaszcza kiedy film oglądają użytkownicy iPhone – tak, tak, częściowo zaliczamy się do tego grona.

W ciągu tylko jednego dnia reklama zanotowała ponad 6 000 000 odsłon na YouTube. Musicie ją zobaczyć…

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

bezpłatne porady i nowości
e-marketingowe na twojej skrzynce
e-mail już za 5 minut
loader
Dziękujemy za dodanie e-mailaSprawdź swoją skrzynkę i aktywuj swój adres.