Zasada Pareta (80/20 rule) – Zasada 80/20 mówi o tym, że 80% wyników pochodzi z 20% działań. W ekonomii, zarządzaniu i marketingu wskazuje ona na to, że nie wszystkie działania mają taką samą wartość. Zasada przyjmuje możliwość modyfikacji samych proporcji (np. 70/30), ale wyklucza sytuację, w której 100% nakładów przynosi 100% zysków. Jako marketingowy, kierując się tą zasadą, powinniśmy analizować i badać nasze działania, aby ostatecznie dobierać te najbardziej skuteczne.

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z Wszystkie

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL