Case Studies, Doświadczenia, Hashlovers, Instagram, Omówienia projektów

Zdobyliśmy amerykańską nagrodę

Davey Awards to konkurs dla małych agencji (do 25 mln USD rocznego obrotu) realizujących kampanie na rynku amerykańskim. Jest to inicjatywa Akademii Sztuk Interaktywnych i Wizualnych (Academy of Interactive & Visual Arts – AIVA) skupiającej ponad 600 członków z 15 krajów w celu docenienia dokonań niewielkich agencji.

Abanana zdobyła główną nagrodę w kategorii „social media i geolokalizacja” (Social – Location Based / Proximity Marketing) za akcję wprowadzającą napoje dla sportowców BCAA Xtra na rynek USA. Akcja została przeprowadzona na stadionie w czasie Super Bowl – słynnego finału ligi futbolu amerykańskiego przy pomocy jednego medium – Instagrama. Dzięki zastosowaniu Hashlovers – autorskiego narzędzia agencji do real time marketingu na Instagramie – analitycy i moderatorzy social media weszli w czasie meczu w żywą interakcję z 6,2 tys. osób na trybunach, „wyglądających” na potencjalnych konsumentów marki. Zasięg błyskawicznej, 4-godzinnej akcji wyniósł ok. 70 tys. osób.

Nasz sukces potwierdza światowy poziom polskiej reklamy – rozumienia nowych mediów i zaawansowania technologicznego. Nie tylko Abanany, ale całej branży, z którą na co dzień konkurujemy” – mówi Łukasz Wołek, prezes agencji i twórca narzędzia Hashlovers.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x