Abanana, Najnowsze, Popularne, Social media

Abanana będzie jeszcze słodsza dzięki marce Cukier Królewski

Nowym klientem agencji Abanana została spółka akcyjna Südzucker Polska. Od kwietnia 2019 roku Abanana wspiera markę Cukier Królewski w działaniach w mediach społecznościowych na Facebooku, Instagramie i YouTube oraz koordynuje współpracę z blogerami.   

Po produkty Cukru Królewskiego sięgają wszyscy, trudno bowiem bez nich uzyskać wyrafinowany smak potraw, wypieków i deserów. – Wspólnie z Klientem chcemy podkreślić to, że Cukier Królewski jest nie tylko niezbędnym składnikiem wypieków i przetworów. Ten słodki dodatek powinien być postrzegany również jako nieodzowna ozdoba kompozycji kulinarnych, a także inspirować pasjonatów kuchni do tworzenia nowych dań – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Abanana.

Dodatkowo w ramach kampanii #NajlepszeJestBlisko, obserwujący profile marki zobaczą, że za każdym wyprodukowanym kilogramem Cukru Królewskiego stoją ludzie. To pracownicy cukrowni i rolnicy, dla których uprawa buraków cukrowych jest często nie tylko pracą, ale i rodzinną tradycją.

Hasło Najlepsze jest blisko ma dwojakie znaczenie. Cukier Królewski produkowany jest w lokalnych cukrowniach, z buraków hodowanych na polach tuż za domem, przez naszych lokalnych rolników, którzy wspólnie z cukrownikami odpowiadają za jego jakość. Jedni i drudzy zostali Ambasadorami naszej kampanii i zobaczymy ich na zdjęciach i w krótkich filmach – wyjaśnia Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu Südzucker Polska S.A. – Z drugiej strony „bliskość” rozumiemy w kategoriach relacji międzyludzkich, przyjaznych, słodkich gestów, które promujemy od lat i dzięki którym życie staje się prostsze i przyjemniejsze. Chcemy też dobitnie pokazać, że cukier to produkt pochodzenia naturalnego. Powstaje z naturalnych surowców i nie ma nic wspólnego z wytwarzanymi chemicznie substancjami słodzącymi. Podczas realizacji pokażemy konsumentom, jaką drogę musi przebyć ziarno buraka, aby zamienić się w Cukier Królewski – dodaje Grela.


– Kuchnia polska jak i kuchnie świata są pełne słodkości, do których lubimy wracać i które kojarzą nam się z najbliższymi, z rodzinnymi spotkaniami pełnymi radości, ze świętami i uroczystościami. Nieodłączne atrybuty marki, o których m.in. mowa wcześniej, będą widoczne w przygotowanej przez nas komunikacji w social mediach, ale również podczas współpracy z blogerami – kończy Agnieszka Juraszczyk, Account Manager odpowiedzialna za współpracę z Südzucker Polska S.A.

Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiej Grupy Südzucker, największego producenta cukru w Europie. Flagowym produktem firmy jest cukier biały, oferowany pod znaną i docenianą przez polskich konsumentów już od 20 lat marką – Cukier Królewski. Ta marka posiada również szeroką gamę produktów przemysłowych i specjalistycznych, takich jak: pomady cukiernicze, cukier perlisty przeznaczony dla branży piekarniczo–cukierniczej oraz cukier porcjowany przeznaczony do gastronomii.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL