Media społecznościowe, Omówienia projektów, Social media, Top 5

Abanana poprowadzi komunikację marki Nordic na Facebooku

Nordic to unikalne fińskie produkty na bazie zboża, które wybornie smakują i są łatwe w przygotowaniu. Można je konsumować na śniadanie, także jako przekąskę lub główny posiłek. Obecnie Nordic sprzedaje w Polsce chrupiące ciastka owsiane, owsianki błyskawiczne oraz płatki owsiane w kilku wariantach – naturalne, BIO oraz smakowe z dodatkiem owoców i czekolady. Od września za komunikację marketingową Nordic na Facebooku odpowiada Abanana.

– Wprowadzona przez nas nowoczesna strategia oraz doświadczenie w komunikacji promującej produkty spożywcze przynoszą oczekiwany efekt. Jestem niezmiernie zadowolony, że tak perspektywiczna marka, jaką jest Nordic, dołącza do grona naszych klientów. Ufam, że podpisana umowa jest tylko wstępem do wieloletniej współpracy – mówi Łukasz Wołek, CEO Eura7 i Abanana.

Za obsługę fińskiej firmy będzie odpowiedzialny zespół, którym kieruje Agnieszka Krok, Head of Creative Eura7 i Abanana. – W komunikacji, którą będziemy prowadzić na Faceboku, podkreślimy walory marki Nordic oraz kraju pochodzenia – Finlandii. Wykorzystamy swoje doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej współpracy z marką Provena – znanym producentem dostarczającym na rynek wyroby bezglutenowe. Marketingowa obsługa segmentu zdrowej żywności jest dla nas wyzwaniem zawodowym, ale także celem osobistym, który z przyjemnością będziemy realizować. Każdy z nas dąży do utrzymania lub, co zdarza się częściej, poprawy kondycji i zdrowia – tłumaczy Krok.

– Jestem pewna, że dzięki naszej komunikacji Polacy zatęsknią za Finlandią, krajem lasów, tysięcy jezior i wysepek. Dzięki Abanana Finlandia będzie obecna w naszych domach nie tylko w okresie zimowym wraz ze świętym Mikołajem, wizerunkami reniferów, Rovaniemi i skokami narciarskimi. Wierzymy, że Polacy zechcą poznać zwyczaje sąsiadów z basenu Morza Bałtyckiego, a także zasmakują w zdrowych produktach Nordic, które pomogą im w utrzymaniu zrównoważonej diety – kończy Krok.

Na profilu Nordic odwiedzający znajdą zatem nie tylko informacje o najnowszej ofercie firmy, ale także ciekawostki związane z Finlandią. Kultura kraju, przepisy kulinarne charakterystyczne dla tego regionu Europy, nawyki żywieniowe Finów oraz intrygujące aspekty położenia geograficznego – wkrótce na Facebooku w ramach komunikacji marketingowej prowadzonej przez agencję Abanana.

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL