Media społecznościowe, Omówienia projektów, Social media, Top 5

Abanana poprowadzi komunikację marki Nordic na Facebooku

Nordic to unikalne fińskie produkty na bazie zboża, które wybornie smakują i są łatwe w przygotowaniu. Można je konsumować na śniadanie, także jako przekąskę lub główny posiłek. Obecnie Nordic sprzedaje w Polsce chrupiące ciastka owsiane, owsianki błyskawiczne oraz płatki owsiane w kilku wariantach – naturalne, BIO oraz smakowe z dodatkiem owoców i czekolady. Od września za komunikację marketingową Nordic na Facebooku odpowiada Abanana.

– Wprowadzona przez nas nowoczesna strategia oraz doświadczenie w komunikacji promującej produkty spożywcze przynoszą oczekiwany efekt. Jestem niezmiernie zadowolony, że tak perspektywiczna marka, jaką jest Nordic, dołącza do grona naszych klientów. Ufam, że podpisana umowa jest tylko wstępem do wieloletniej współpracy – mówi Łukasz Wołek, CEO Eura7 i Abanana.

Za obsługę fińskiej firmy będzie odpowiedzialny zespół, którym kieruje Agnieszka Krok, Head of Creative Eura7 i Abanana. – W komunikacji, którą będziemy prowadzić na Faceboku, podkreślimy walory marki Nordic oraz kraju pochodzenia – Finlandii. Wykorzystamy swoje doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej współpracy z marką Provena – znanym producentem dostarczającym na rynek wyroby bezglutenowe. Marketingowa obsługa segmentu zdrowej żywności jest dla nas wyzwaniem zawodowym, ale także celem osobistym, który z przyjemnością będziemy realizować. Każdy z nas dąży do utrzymania lub, co zdarza się częściej, poprawy kondycji i zdrowia – tłumaczy Krok.

– Jestem pewna, że dzięki naszej komunikacji Polacy zatęsknią za Finlandią, krajem lasów, tysięcy jezior i wysepek. Dzięki Abanana Finlandia będzie obecna w naszych domach nie tylko w okresie zimowym wraz ze świętym Mikołajem, wizerunkami reniferów, Rovaniemi i skokami narciarskimi. Wierzymy, że Polacy zechcą poznać zwyczaje sąsiadów z basenu Morza Bałtyckiego, a także zasmakują w zdrowych produktach Nordic, które pomogą im w utrzymaniu zrównoważonej diety – kończy Krok.

Na profilu Nordic odwiedzający znajdą zatem nie tylko informacje o najnowszej ofercie firmy, ale także ciekawostki związane z Finlandią. Kultura kraju, przepisy kulinarne charakterystyczne dla tego regionu Europy, nawyki żywieniowe Finów oraz intrygujące aspekty położenia geograficznego – wkrótce na Facebooku w ramach komunikacji marketingowej prowadzonej przez agencję Abanana.

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

bezpłatne porady i nowości
e-marketingowe na twojej skrzynce
e-mail już za 5 minut
loader
Dziękujemy za dodanie e-mailaSprawdź swoją skrzynkę i aktywuj swój adres.