Abanana, Omówienia projektów, Public Relations, Social media, Top 5

Abanana zagra z Garbarnią na 100-lecie

Partnerem obchodów 100-lecia RKS Garbarnia została krakowska agencja komunikacji marketingowej Abanana Advertising.

Na zlecenie RKS Garbarnia Abanana opracowała identyfikację graficzną na 100-lecie klubu, wspólnie z działem biura prasowego i marketingu przygotowano też szereg działań digitalowych, które będą uzupełniały aktywności offline w przestrzeni miejskiej.

„Powołany do tego projektu zespół działał w sposób niezwykle efektywny. Połączyliśmy doświadczenie wyniesione ze świata sportu razem z aktywnościami offline i online, które do tej pory były wykorzystywane przede wszystkim przez duże marki konsumenckie. Chcemy sprostać oczekiwaniom kibiców Garbarni, ale też pokazać wszystkim krakowianom historię klubu i kierunek, w którym zmierza. Wyzwanie jest tym większe, że w dobie pandemii koronawirusa kalendarz aktywności musi być niezwykle elastyczny, na dodatek uwzględniający wszystkie zalecenia ze strony Ministerstwa Zdrowia. Wierzę głęboko, że to się udało i całą społeczność Krakowa czeka ciekawy rok” – wyjaśnia Maks Michalczak, PR Manager agencji Abanana.

Abanana to agencja kreatywna wchodząca w skład Grupy Eura7. Została wyłoniona ze struktur spółki Eura7 w 2012 roku. Abanana realizuje kampanie reklamowe oparte na zróżnicowanych środkach przekazu z dużym udziałem internetu. Jej pracownicy poszukują rozwiązań o wysokich walorach estetycznych, ale też głęboko osadzonych w strategii, kulturze i zrozumieniu grupy docelowej. Ten cel udaje się osiągnąć poprzez dane i czerpanie z wieloletniego doświadczenia managementu.

„Bardzo się cieszę, że grono Partnerów Garbarni Kraków zasila agencja komunikacji marketingowej Abanana. Pozyskanie tak kompetentnej firmy, posiadającej duże doświadczenie na rynku to dla Klubu w tym wyjątkowym roku olbrzymie wsparcie. Liczymy, że wspólna konsultacja pomysłów i koordynacja Jubileuszu 100-lecia przyniesie wiele pozytywnych efektów, które zostaną dostrzeżone zarówno przez kibiców Garbarni, jak i mieszkańców Krakowa” – powiedział Prezes Klubu Grzegorz Bartosz.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL