Abanana, Media społecznościowe, Social media, Top 5, Wewnętrzne, Z życia firmy eura7

Agencja Abanana partnerem Tesco Polska

Krakowska agencja komunikacji marketingowej Abanana rozpoczęła współpracę z Tesco Polska w zakresie kompleksowej obsługi digitalowej wszystkich kanałów marki. Abanana odpowiedzialna będzie m.in. za obsługę profilu Tesco Polska na Facebooku, przygotowanie newsletterów, banerów, obsługę stron internetowych Tesco, w tym serwisu internetowego Tesco e-zakupy i strony Clubcard.

– Współpraca z firmą Tesco jest owocem strategii marketingowej marki Abanana – mówi Łukasz Wołek, CEO Eura7 i Abanana. – Od czterech lat postawiliśmy na mocną komunikację kompetencji agencji na Facebooku, Instagramie i Linkedinie. Ponadto dzielimy się naszym doświadczeniem w ramach wydarzeń Internet ASAP. Do tego dochodzi nasza stała obecność w mediach branżowych czy też cieszący się popularnością blog Labber.pl. Każdego dnia zdobywamy coraz większe zaufanie wśród nowych klientów, także tych z zagranicy. Współpraca z takim partnerem jak Tesco wynika z naszych obopólnych dążeń: Tesco jest pionierem w zakresie popularyzowania usługi dostaw do domu zakupów zamówionych przez Internet, my zaś, bazując na najnowocześniejszych metodach komunikacji marketingowej, efektywnie prowadzimy kampanie reklamowe – dodaje.

– W prowadzonej przez nas komunikacji zachęcamy klientów do korzystania z usług sklepów stacjonarnych oraz promujemy nieustannie rozwijającą się sieć zakupów z wykorzystaniem Internetu – mówi Agnieszka Krok, Head of Creative Abanana, której zespół będzie sprawował pieczę nad projektem.

– Pracując zgodnie ze strategią Tesco, w komunikacji stawiamy na wysoką jakość merytoryczną przekazywanych klientom treści i mocne zaangażowanie odbiorców. Dzięki doświadczeniu zarówno w branży spożywczej, jak i w obsłudze klientów należących do podobnej kategorii, współdziałanie z tak znaczącą siecią jest dla nas ogromną przyjemnością, ale też wyzwaniem – dodaje Jarek Dziedzicki, Account Manager Abanana odpowiedzialny za współpracę z Tesco.

W związku z modelem pracy Tesco w Europie Środkowej, Abanana będzie ściśle współpracowała z innymi agencjami obsługującymi Tesco w Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Oznacza to także wymianę projektów, adaptację materiałów oraz dzielenie się doświadczeniami pomiędzy wyżej wymienionymi agencjami a oddziałami Tesco w poszczególnych krajach.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL