Internet ASAP, Media społecznościowe, Najnowsze, Popularne, Public Relations, Social media

Startuje Internet ASAP open i krakowski Marketing Fuck-up Festival

Już 20 listopada o godz. 17.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz pierwszy Internet ASAP open. Wydarzenie, skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations, organizuje agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.

Internet ASAP open to cykl otwartych spotkań, podczas których uczestnicy poznają aktualne trendy w branży digitalowej oraz wymieniają się doświadczeniami. Zgodnie z ideą wydarzenie łączy wysoką wartość merytoryczną z luźną atmosferą spotkania przy kawie lub piwie*.

Skąd taka inicjatywa? – Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia CEO Abanana i Eura7, Łukasz Wołek.

Czy marketing się już przejadł? To temat przewodni pierwszego Internet ASAP open. Na scenie Klubu Kwadrat wystąpią Łukasz Zdrodowski z InfluencerTool, Łukasz Wołek oraz Maks Michalczak z agencji Abanana oraz gość specjalny: znany z Top Chef i Hell’s Kitchen, prowadzący Kocham Gotować – Piotr Ogiński.

Piotr Golczyk – autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu? – będzie gościem specjalnym Marketing Fuck-up Festival, czyli przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy Internet ASAP open. Hasło Marketing Fuck-up Festival: Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!

Na wydarzenie można się zapisywać na Facebooku:

Tematyka spotkania: Czy marketing się już przejadł?

17.30 – 18.00 Czy marketing się już przejadł i dlaczego Kraków będzie stolicą polskiego marketingu digitalowego?
Prowadzący:
Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7, autor podcastu MLG
Maks Michalczak, PR Manager Abanana i Eura7

18.00 – 18.30 Jak rozpoznać fake influencera?
Prowadzący:
Łukasz Zdrodowski, InfluencerTool

18.30 – 19.00 Gość specjalny: Piotr Ogiński, Kocham Gotować
Q&A

19.00 – 19.30 Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
Gość specjalny: Piotr Golczyk, Dyrektor Marketingu Operacyjnego firmy Luxoft
Autor książki: Jak zbudować efektywny dział marketingu? Dowiedz się, dlaczego 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu i jak to zmienić.

*Dla pierwszych 50 osób, które udostępnią zapiszą się na wydarzenie na Facebooku i udostępnią publicznie, dodając hashtag #asapopen1, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 i piwo.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL