Ciekawostki branżowe, Inspirujące Kampanie, Kampanie reklamowe, labber.pl - ogólne, Najnowsze, Public Relations, Reklama

Beko z misją przeciwko otyłości wśród dzieci

Nie od dziś wiadomo, że dzieci biorą przykład ze swoich idoli. Firma Beko postanowiła wykorzystać ten fakt w akcji „Jedz jak mistrz”. Kampania ma przekonać rodziców do niepobłażania w kwestii fast foodów i słodyczy, a dzieci do zdrowego żywienia. W tle pojawiają się również produkty, ale trudno odmówić słuszności samej idei. Dlatego ten, kto chce, zainteresuje się ofertą, a niechcący aspekt ten pominie.

Warto zwrócić uwagę na dwie rzeczy. Pierwsza to oczywiście nagłośnienie problemu otyłości wśród dzieci. Na stronie głównej kampanii możemy znaleźć manifest (poniżej) i przeczytać nieco więcej o samej idei. Film ma za zadanie dotrzeć do rodziców i pobudzić do wyciągnięcia wniosków. Czy to się udaje? Oceńcie sami.

Drugą kwestią jest ciekawe wykorzystanie współpracy z FC Barceloną. Marka sama wspomina w komunikacji, że dzieci potrzebują wzorów, którymi w tym przypadku zostają właśnie piłkarze legendarnego klubu. Podoba nam się angażowanie gwiazd w słusznym celu i przekucie umów marketingowych w akcję tego pokroju. Poniżej możecie zobaczyć spot z udziałem graczy.

Jesteśmy ciekawi, jak akcja będzie rozwijana i komunikowana w innych mediach. Na razie trzymamy kciuki za dzieciaki, które faktycznie zechcą naśladować swoich idoli.

Specjalista do spraw słowa, który porzucił radiowy mikrofon na rzecz marketingu. Pasjonat muzyki, motoryzacji i kreacji reklamowych, które wciskają w fotel lub bawią do łez. Podczas swojej krótkiej kariery zawodowej miał okazję sprawdzać swoje umiejętności na stanowiskach analitycznych, strategicznych i kreatywnych. W agencji Abanana spełnia się jako młodszy specjalista ds. Public Relations. Brakuje mu asertywności wobec własnych kreacji, dlatego podczas współpracy z firmą Microsoft został jej zagorzałym fanem.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL