Ciekawostki branżowe, Inspirujące Kampanie, Kampanie reklamowe, labber.pl - ogólne, Najnowsze, Public Relations, Reklama

Beko z misją przeciwko otyłości wśród dzieci

Nie od dziś wiadomo, że dzieci biorą przykład ze swoich idoli. Firma Beko postanowiła wykorzystać ten fakt w akcji „Jedz jak mistrz”. Kampania ma przekonać rodziców do niepobłażania w kwestii fast foodów i słodyczy, a dzieci do zdrowego żywienia. W tle pojawiają się również produkty, ale trudno odmówić słuszności samej idei. Dlatego ten, kto chce, zainteresuje się ofertą, a niechcący aspekt ten pominie.

Warto zwrócić uwagę na dwie rzeczy. Pierwsza to oczywiście nagłośnienie problemu otyłości wśród dzieci. Na stronie głównej kampanii możemy znaleźć manifest (poniżej) i przeczytać nieco więcej o samej idei. Film ma za zadanie dotrzeć do rodziców i pobudzić do wyciągnięcia wniosków. Czy to się udaje? Oceńcie sami.

Drugą kwestią jest ciekawe wykorzystanie współpracy z FC Barceloną. Marka sama wspomina w komunikacji, że dzieci potrzebują wzorów, którymi w tym przypadku zostają właśnie piłkarze legendarnego klubu. Podoba nam się angażowanie gwiazd w słusznym celu i przekucie umów marketingowych w akcję tego pokroju. Poniżej możecie zobaczyć spot z udziałem graczy.

Jesteśmy ciekawi, jak akcja będzie rozwijana i komunikowana w innych mediach. Na razie trzymamy kciuki za dzieciaki, które faktycznie zechcą naśladować swoich idoli.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Specjalista do spraw słowa, który porzucił radiowy mikrofon na rzecz marketingu. Pasjonat muzyki, motoryzacji i kreacji reklamowych, które wciskają w fotel lub bawią do łez. Podczas swojej krótkiej kariery zawodowej miał okazję sprawdzać swoje umiejętności na stanowiskach analitycznych, strategicznych i kreatywnych. W agencji Abanana spełnia się jako młodszy specjalista ds. Public Relations. Brakuje mu asertywności wobec własnych kreacji, dlatego podczas współpracy z firmą Microsoft został jej zagorzałym fanem.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL