Z końcem 2013 roku Facebook wprowadził zmiany, które negatywnie wpłynęły na zasięgi postów publikowanych przez fanpage’e. Szczególnie mocno ucierpiały fanpage’e z dużą ilością fanów. Najprostszym rozwiązaniem tego problemu było podbijanie zasięgów przez Facebook Ads. Ale my poszliśmy krok dalej i postanowiliśmy zadziałać dwutorowo: Facebook Ads + zaangażowanie fanów, aby swoją aktywnością zwiększali zasięgi postów.
Wdrożyliśmy program lojalnościowy „Wafelkowy Wyjadacz”, do którego dołączyć może każdy fan marki Góralki. Co miesiąc nagradzamy najaktywniejszych fanów zestawami wafelków i obrandowanymi gadżetami. Aby jeszcze bardziej zaangażować fanów w interakcję z marką, stworzyliśmy Wafelkowego Vana, który w wakacje będzie odwiedzał najpopularniejsze polskie miejscowości wypoczynkowe. Jest jednak pewien warunek – van musi być naładowany pozytywną energią, stanowiącą sumę wszystkich punktów uzbieranych przez Wafelkowych Wyjadaczy :)
Za technologiczną realizację programu lojalnościowego „Wafelkowy Wyjadacz” odpowiada Eura7. Za koncepcje kreatywne i obsługę obu akcji odpowiada Abanana Advertising.
Źródło infomacji: wirtualnemedia.pl