Facebook, Nowinki techniczne, Omówienia projektów, Reklama

Chodakowska, Demotywatory, Lewandowski i Góralki z najlepszymi wynikami na Facebooku

Według raportu NapoleonCat w maju br. wśród polskich fanpage’y facebookowych najwięcej polubień zyskał profil Ewy Chodakowskiej, a najczęściej udostępniane były wpisy z fanpage’a Demotywatorów. Liderem pod względem liczby fanów niezmiennie jest Robert Lewandowski, który w tym okresie zyskał 432 tys. nowych użytkowników. Pod względem komentarzy najaktywniejsi są fani marki Góralki, którzy zamieścili 95,7 tys. komentarzy. W czym zatem tkwi sukces Góralków?

Góralki cytrynowe 
Z końcem 2013 roku Facebook wprowadził zmiany, które negatywnie wpłynęły na zasięgi postów publikowanych przez fanpage’e. Szczególnie mocno ucierpiały fanpage’e z dużą ilością fanów. Najprostszym rozwiązaniem tego problemu było podbijanie zasięgów przez Facebook Ads. Ale my poszliśmy krok dalej i postanowiliśmy zadziałać dwutorowo: Facebook Ads + zaangażowanie fanów, aby swoją aktywnością zwiększali zasięgi postów.

Wdrożyliśmy program lojalnościowy „Wafelkowy Wyjadacz”, do którego dołączyć może każdy fan marki Góralki. Co miesiąc nagradzamy najaktywniejszych fanów zestawami wafelków i obrandowanymi gadżetami. Aby jeszcze bardziej zaangażować fanów w interakcję z marką, stworzyliśmy Wafelkowego Vana, który w wakacje będzie odwiedzał najpopularniejsze polskie miejscowości wypoczynkowe. Jest jednak pewien warunek – van musi być naładowany pozytywną energią, stanowiącą sumę wszystkich punktów uzbieranych przez Wafelkowych Wyjadaczy :)

Za technologiczną realizację programu lojalnościowego „Wafelkowy Wyjadacz” odpowiada Eura7. Za koncepcje kreatywne i obsługę obu akcji odpowiada Abanana Advertising.

Góralki579

Źródło infomacji: wirtualnemedia.pl

 

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL