Kampanie reklamowe, Najnowsze, Reklama

Co jesteś w stanie zrobić dla Whoopera?

Zastanawialiście się kiedykolwiek, co by się stało, gdyby Oliver Stone („Pluton”, „Natural Born Killers”) zajął się reżyserowaniem reklam dla Burger Kinga? Odpowiedź na to nurtujące pytanie nadeszła na początku stycznia prosto z Francji. Paryska agencja Buzzman przywołała duchy kina lat 90 i zabrała nas do… więzienia.

Oto przed naszymi oczami staje skazany na śmierć. Nie mamy zbyt wiele czasu na współczucie bądź potępienie go, ponieważ do jego celi wchodzą strażnicy z ostatnim posiłkiem. Domyślacie się, o jaki posiłek chodzi? Hiperapetyczny Whooper. Skazany wymienia spojrzenia ze strażnikiem i… zobaczcie sami.

Agencji Buzzman gratulujemy pomysłu i odważnego klienta, który nie boi się kreacji łamiących pewne marketingowe tematy tabu. Pozostaje pytanie, gdzie leży granica, do której można posunąć się w celu osiągnięcia efektu Wow lub Haha. Gdzie kończy się apetyczny Whooper, a zaczyna niesmak?

PS

Przy okazji przypomnieliśmy sobie halloweenową kreację tej sieci. Czyżby to właśnie przekupiony strażnik postanowił wstać z grobu?

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Specjalista do spraw słowa, który porzucił radiowy mikrofon na rzecz marketingu. Pasjonat muzyki, motoryzacji i kreacji reklamowych, które wciskają w fotel lub bawią do łez. Podczas swojej krótkiej kariery zawodowej miał okazję sprawdzać swoje umiejętności na stanowiskach analitycznych, strategicznych i kreatywnych. W agencji Abanana spełnia się jako młodszy specjalista ds. Public Relations. Brakuje mu asertywności wobec własnych kreacji, dlatego podczas współpracy z firmą Microsoft został jej zagorzałym fanem.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.