Reklama

Co z tymi banerami?

Wielkości określonych typów displayów reklamowych ustandaryzowało IAB, czyli Interactive Advertising Bureau – międzynarodowa organizacja zrzeszająca czołowe firmy z branży interaktywnej, której członkiem jest również agencja interaktywna EURA7. Na dzień dzisiejszy trwają prace nad ostatecznym ustaleniem formatów i rodzajów reklam wideo. Póki co przedstawiam aktualne standardowe wymiary banerów wraz z nazwami ich poszczególnych typów:

Rectangles or Pop-Ups

336 × 280 – Large Rectangle
300 × 250 – Medium Rectangle
250 × 250 – Square Pop-Up
240 × 400 – Vertical Rectangle
180 × 150 – Rectangle

Banners and Buttons

88 × 31 – Micro Bar
120 × 90 – Button 1
120 × 60 – Button 2
120 × 240 – Vertical Banner
125 × 125 – Square Button
234 × 60 – Half Banner
468 × 60 – Full Banner
728 × 90 – Leaderboard

Skyscrapers

120 × 600 – 120 Skyscraper
125 × 600 – 125 Skyscraper
160 × 600 – Wide Skyscraper
300 × 600 – Half Page Ad

Więcej informacji na temat internetowych banerów reklamowych znajdziecie w oficjalnej prezentacji IAB (PDF).

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x