Abanana, Doświadczenia, Kampanie reklamowe, Najnowsze, Omówienia projektów, Popularne, Reklama, Spoty reklamowe

Jak powstał spot Niezwykły świat druku on-line? Zobacz wyjątkowy making of

Kilka tygodni przygotowań, dwie lokalizacje oddalone od siebie o kilkaset kilometrów i zaledwie jedna noc na nakręcenie najważniejszych i niezwykle wymagających ujęć. Wszystko po to, aby na początku lipca mogła wystartować nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma przygotowana przez agencję Abanana.

Efekt? Trzydziestosekundowy spot w serwisie YouTube wyświetlono już ponad 300 tys. razy. Reklama dotarła już do kilku milionów odbiorców dzięki obecności w telewizjach: Polsat, TVN oraz TVP, a także  działaniom marketingowym w Internecie.

Równie innowacyjny jak reklama był także model organizacyjny przedsięwzięcia,  gdyż zostało zainicjowane  przez całkowicie zewnętrzny, outsourcowany, dział marketingu MKTout, do którego należało też prowadzenie projektu.

Jeśli jesteście ciekawi, w jaki sposób sprawić, żeby las nocą nabrał intensywnych kolorów, jak uzyskać efekt wzbijającej się ku koronom drzew aktorki oraz otrzymać wręcz magiczny efekt końcowy, to musicie zobaczyć wyjątkowy making of, który powstał przy okazji nagrywania spotu Niezwykły świat druku on-line.

W projekcie wzięli udział m.in.: 

  • Monika Piasecka, Senior Strategy Planner, Abanana
  • Jarek Dziedzicki, Head of Client Service, Abanana
  • Agata Kieloch, Account Manager, Abanana
  • Agnieszka Smyth, Senior Copywriter, Abanana
  • Tomasz Wróbel, Art Director, Abanana
  • Piotr Szmiłyk, Head of Art, Abanana
  • Marcin Andruchów, Producer & Director, Muchas Gracias
  • Paweł Labe, Director of Photography, BlueBird
  • Piotr Golczyk, Director Marketing, MKTout
  • Mikołaj Ludwik Szymkowiak, Visual Artist, .wju
  • Krzysztof „Brylant” Szymański, SET Manager & 1 ST AD, z Head 2 Head
  • Aleksandra Białk, Costume Artist, ISKRY
  • Halina Mrożek, Costume Artist, ISKRY
  • Karina Smirnova, Prezes Krakowskiej Królewskiej Fundacji Baletu i Tańca, instruktor tańca.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL