Cześć! Rozpoczniemy od follow upu do facebookowo-linkedinowego wstępu, gdzie nawiązaliśmy do rzeczy w życiu, które uważane są za pewne. Policzmy jeszcze raz: śmierć, podatki, cotygodniowy odcinek CDLN. Ci co bardziej kreatywni na pewno jeszcze by coś wymyślili, jednak totalnym zaskoczeniem (nawet dla nas) są najnowsze działania założonej w 1978 roku przez Renzo Rosso marki Diesel, która od lat znana jest ze swojego buntowniczego charakteru i awangardowego podejścia do mody. 10 maja marka w ramach prowadzonej kampanii „Your Life in D” opublikowała na swoich social mediach wpis, w którym informuje, że „w życiu nie ma żadnych gwarancji. Z wyjątkiem śmierci i denimu. Kampania (…) bada pojedyncze życie w jeansach Diesel, od narodzin po życie pozagrobowe i wszystko pomiędzy. Diesel jest tam przez cały czas”.
Nasuwa nam się jedno pytanie: gdzie jest (o ile istnieje) granica dobrego smaku?
Jednocześnie uspokajamy, przechodząc powoli do treści właściwej – w dalszej części będziemy stronić od kontrowersji, przedstawiając Wam:
✔ działania Fundacji YES, która udowadnia, że każda i każdy z nas może mieć realny wpływ na życie kobiet w Polsce;
✔ historie prosto z gabinetów weterynaryjnych;
✔ nietypowego ambasadora ASICS;
✔ „Chromebook Challenge”, czyli cyfrowy trend, który może okazać się realnym zagrożeniem;
✔ nową funkcję na TikToku.
Udanej lektury!