Reklama

Czy nikt nie zbiera już znaczków?

Poczta elektroniczna dla wielu milionów ludzi na całym świecie stanowi podstawowe narzędzie komunikacji. Dla marketerów często stanowi jedno z najskuteczniejszych narzędzi reklamy. Nie dziwne więc, że moda na mailingi dotarła również do Polski.

W technice liczy się człowiek

Na naszym rynku pojawiły się systemy umożliwiające kompleksowe zarządzanie kampaniami mailingowymi. W branży zaczyna być coraz większa konkurencja. Należy jednak zwrócić uwagę, że same narzędzia tutaj nie wystarczą. Dają efekt synergii dopiero po zebraniu odpowiedniej bazy e-mail oraz odpowiednim zaplanowaniu kampanii.

Kto ma to zrobić?

Agencje interaktywne i internetowe domy mediowe często proponują klientom zastosowanie e-mail marketingu w toku prowadzenia kampanii internetowych?

To proste – mailing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi reklamy online. Kampanie prowadzone z wykorzystaniem e-mail marketingu często są rozliczane w modelu CPL – Cost Per Lead. Ten system rozliczeń jest coraz częściej wybierany przez klientów. Agencja w tym wypadku pobiera jedynie prowizję za konkretne efekty podejmowanych działań. Pozwala to wnioskować, że efektywność e-mail marketingu stale utrzymuje się na wysokim poziomie.

Kto to czyta?

Trudno znaleźć wśród internautów osobę, która choć raz nie przeczytała maila reklamowego lub nie zapoznała się z treścią newslettera. Mailing daje duże możliwości dostosowywania struktury grupy docelowej. W przypadku form reklamowych tego typu odpowiednie sformułowanie treści i zawartego w niej przekazu, mają kluczowe znaczenie. To między innymi spowodowało większą specjalizację w gronie zawodowych copywriterów. Część z nich skupiła się na realizacji wyłącznie projektów interaktywnych. Ich zasadniczą część zajmują właśnie mailingi.

Tradycyjna czy elektroniczna?

Odpowiedź jest prosta. Elektroniczna. Dlaczego? Bo nie strajkuje.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x