Abanana, Kampanie reklamowe, Najnowsze

Dawid Kubacki skacze z Hubun.pl i Abanana

Już dziś rusza kampania jednego z największych internetowych sklepów zoologicznych Hubun.pl. W roli głównej skoczek reprezentacji Polski – Dawid Kubacki ze swoim ukochanym psem Bernim. Za szereg działań marketingowych odpowiedzialna jest krakowska agencja Abanana, należąca do Grupy Eura7.

Krzysztof Napora, prezes w Hubun.pl ujawnia kulisy związane z wyborem ambasadora: „Skoki narciarskie to dyscyplina, która w okresie jesienno-zimowym nie ma sobie równych pod względem popularności w Polsce. Ponieważ kampania promocyjna naszego sklepu startuje w listopadzie, zaledwie kilkanaście dni przed rozpoczęciem Pucharu Świata w skokach narciarskich, to naturalne, że zdecydowaliśmy się, aby jej twarzą został Dawid Kubacki. Dlaczego właśnie on? Dawid jest nie tylko fantastycznym sportowcem, który inspiruje każdego dnia, ale też kocha zwierzęta, a to dla nas był bardzo istotny argument, dzięki temu zyskujemy bowiem na wiarygodności”.

Zespół Abanana opracował długofalową strategię marketingową z wykorzystaniem wizerunku Dawida oraz przygotował koncepcję scenariuszy do trzech spotów. Pokazaliśmy w kilku ujęciach skoczka ze swoim niezwykle urokliwym berneńskim psem pasterskim. Między nimi jest wielka przyjaźń, a to przecież determinuje wzajemne relacje, w których równie ważnym aspektem jest dbałość o ukochanego zwierzaka. Chcemy pokazać odbiorcom, że asortyment oferowanych w sklepie produktów jest tym, który zaspokoi potrzeby żywieniowe i smakowe ich pupili” – informuje Magdalena Baran, Account Executive odpowiedzialna za prowadzenie projektu.

Dodatkowo stworzyliśmy content związany z kampanią z Dawidem Kubackim oraz zaprojektowaliśmy Key Visual dla kampanii. Jesteśmy również odpowiedzialni za performance marketing sklepu hubun.pl, tj. bieżące kampanie płatne oraz pozostałe przedsięwzięcia w związku z kampanią” – podsumowuje Paulina Kasprzyk, Social Media Specjalista.

W ramach zespołu Abanana na rzecz kampanii pracowali również:
– Monika Piasecka, Senior Strategy Planner
– Agnieszka Smyth, Senior Copywriter, autorka scenariuszy spotów
– Piotr Szmiłyk, Head of Art.

Spot reklamowy oraz sesja zdjęciowa została zrealizowana przez Wave Films.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL