Abanana, Kampanie reklamowe, Najnowsze

Dawid Kubacki skacze z Hubun.pl i Abanana

Już dziś rusza kampania jednego z największych internetowych sklepów zoologicznych Hubun.pl. W roli głównej skoczek reprezentacji Polski – Dawid Kubacki ze swoim ukochanym psem Bernim. Za szereg działań marketingowych odpowiedzialna jest krakowska agencja Abanana, należąca do Grupy Eura7.

Krzysztof Napora, prezes w Hubun.pl ujawnia kulisy związane z wyborem ambasadora: „Skoki narciarskie to dyscyplina, która w okresie jesienno-zimowym nie ma sobie równych pod względem popularności w Polsce. Ponieważ kampania promocyjna naszego sklepu startuje w listopadzie, zaledwie kilkanaście dni przed rozpoczęciem Pucharu Świata w skokach narciarskich, to naturalne, że zdecydowaliśmy się, aby jej twarzą został Dawid Kubacki. Dlaczego właśnie on? Dawid jest nie tylko fantastycznym sportowcem, który inspiruje każdego dnia, ale też kocha zwierzęta, a to dla nas był bardzo istotny argument, dzięki temu zyskujemy bowiem na wiarygodności”.

Zespół Abanana opracował długofalową strategię marketingową z wykorzystaniem wizerunku Dawida oraz przygotował koncepcję scenariuszy do trzech spotów. Pokazaliśmy w kilku ujęciach skoczka ze swoim niezwykle urokliwym berneńskim psem pasterskim. Między nimi jest wielka przyjaźń, a to przecież determinuje wzajemne relacje, w których równie ważnym aspektem jest dbałość o ukochanego zwierzaka. Chcemy pokazać odbiorcom, że asortyment oferowanych w sklepie produktów jest tym, który zaspokoi potrzeby żywieniowe i smakowe ich pupili” – informuje Magdalena Baran, Account Executive odpowiedzialna za prowadzenie projektu.

Dodatkowo stworzyliśmy content związany z kampanią z Dawidem Kubackim oraz zaprojektowaliśmy Key Visual dla kampanii. Jesteśmy również odpowiedzialni za performance marketing sklepu hubun.pl, tj. bieżące kampanie płatne oraz pozostałe przedsięwzięcia w związku z kampanią” – podsumowuje Paulina Kasprzyk, Social Media Specjalista.

W ramach zespołu Abanana na rzecz kampanii pracowali również:
– Monika Piasecka, Senior Strategy Planner
– Agnieszka Smyth, Senior Copywriter, autorka scenariuszy spotów
– Piotr Szmiłyk, Head of Art.

Spot reklamowy oraz sesja zdjęciowa została zrealizowana przez Wave Films.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x