Eura7, Omówienia projektów, Top 5, Wewnętrzne

Eura7: 18 lat minęło jak jeden dzień

Agencja interaktywna Eura7 obchodzi dzisiaj osiemnaste urodziny.

Pragniemy podziękować wszystkim, z którymi mieliśmy możliwość współpracować w ciągu tych lat, wielu z Was nadal jest z nami. To właśnie dzięki Wam od 1999 roku jesteśmy na mapie agencji odnoszących   sukcesy, wciąż się rozwijamy, a ten rok będzie jednym z najlepszych w naszej historii. Eura7 to także zgrany zespół, który dzisiaj tworzy kilkadziesiąt osób, a przez osiemnaście lat budowało go wiele wspaniałych, zdolnych i kreatywnych osobowości. Dziękujemy Wam wszystkim!

Wspomnienia…, trochę historii, może sprawozdawczości? Bez obaw. Mimo że dla wielu z Was rok 1999 jest tak odległy, że nie pamiętacie, jak zaczynaliśmy, my nie mamy zamiaru tego opisywać. Głos oddamy pomysłodawcy. Wystarczy, że spojrzycie na zdjęcie – nasz CEO, Łukasz Wołek.

– Osiemnaście lat to szmat czasu. Dość, by osesek stał się obywatelem i uprawnionym do głosowania. My z tak niskiego pułapu nie startowaliśmy, nie raczkowaliśmy. Od początku każdy dzień był pełen nowych wyzwań, nowych rozwiązań technologicznych na rynku, ale także szalonych pomysłów, w których odnajdywaliśmy się jak nikt inny – wspomina z rozrzewnieniem Wołek.

Jak widzicie, w odbieraniu nagród jesteśmy mistrzami, a tych zdobyliśmy trochę. Poznali się na nas nawet za wielką wodą, Eura7 została wyróżniona bowiem przez amerykańską Akademię Sztuk Interaktywnych i Wizualnych nagrodą Davey Awards, Best In Show.

Inwencji, weny, inspiracji, wiedzy, a z czasem doświadczenia nigdy nam nie brakowało, więc rozpoczęliśmy cykl konferencji oraz śniadań szkoleniowo marketingowych – Internet ASAP.

Bezprecedensowy rozwój technologii firmowany przez innych absorbował nas, pobudzał i dopingował do szukania własnych rozwiązań. Usprawniliśmy nasze działania, opracowując narzędzie do obsługi Instagrama – Hashlovers.

– W branży internetowej, w XXI wieku, prawie dwadzieścia lat to kilka epok technologicznych.  Niesamowite, że strony, które kiedyś tworzyliśmy dla naszych Klientów, wyglądają obecnie prościej od najprostszego landing page. Mógłbym zaryzykować stwierdzenie, że osiągając „dojrzałość”, wykonaliśmy skok cywilizacyjny. Rozwój internetu, social mediów, a także dostęp do światowych trendów, ba! współtworzenie ich sprawiają, że mimo takiego upływu czasu człowiek dalej chce pracować, chce się rozwijać, immanentną cechą naszej ciekawości jest – niezaspokojenie. Widać ten trend także u młodych ludzi, którzy dołączając do nas, dają nam dużo pozytywnej energii i wsparcia – twierdzi Łukasz.

Lubimy też „skandale”, które sami wywołujemy… Jakie? Przekonajcie się sami, czytając tekst Gmina Kraszewniki – czy wójt Roman Kuźniak trafił za kratki?

Pamiętajcie, że wszystko to robimy dla Was! Czego możecie nam życzyć?

– Niewyczerpanego źródła pomysłów, niezawodnego sprzętu, kreatywności i tak zgranego zespołu, jakim dysponujemy teraz – kończy uśmiechnięty prezes.

Eura7 to przecież jego dziecko, ale wychowujemy je wspólnie! Teraz wchodzi w okres pełnoletności, a to znaczy, że przed nami coraz więcej dorosłych wyzwań, odpowiedzialnych zadań i ważkich decyzji.

PS

Jeśli tak u nas wyglądają andrzejki, to co będzie podczas oficjalnych urodzin?

 

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.