Media społecznościowe, Najnowsze, Social media, Technologie

Instagram nie traci czasu

Skąd taki tytuł? Już odpowiadamy: Instagram wprowadza modyfikację w Instagram Stories. Od teraz użytkownicy mają do dyspozycji szerszy zakres tej funkcji: mogą dodawać treści niezależnie od tego, kiedy zostały wykonane.

Na czym polega zasadnicza różnica? Do tej pory można było dodać tylko zdjęcia i wideo z poprzedzającej doby.

Co trzeba zrobić, aby skorzystać z nowej opcji? Po otworzeniu sekcji Stories wystarczy przesunąć palcem w górę i wybrać rolkę aparatu. Tam znajdziemy zdjęcia z ostatniej doby, a poniżej pozostałe fotografie zrobione naszym urządzeniem mobilnym oraz te, które zostały na nim zapisane – np. przesłane z innego urządzenia.

Po wybraniu zdjęcia sprzed 24 godzin i wcześniejszych mamy możliwość dodania nowej naklejki z automatycznie ustawioną datą jego wykonania, co pozwoli na wskazanie kontekstu fotografii, a przede wszystkim określi dokładnie czas powstania ujęcia. Równie ważne jest to, że – podobnie jak w przypadku pozostałych naklejek – będziemy mogli przesunąć ją w dowolne miejsce oraz zmienić jej rozmiar.

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL