Instagram, Media społecznościowe, Najnowsze, Social media

Instagram testuje nowe rozwiązania. Będzie przełom?

Jak donosi portal The Next Web, Instagram udostępnił właśnie wersję testową swojej aplikacji, w której sprawdza nowe rozwiązania. Testy objęły tylko wybraną grupę użytkowników, co oznacza, że nie ma żadnej pewności, iż weryfikowane kolejne możliwości trafią do finalnej wersji aplikacji. My postanowiliśmy się przyjrzeć najważniejszym innowacjom.

Jakie najciekawsze zmiany nas czekają? Przede wszystkim Instagram chce wprowadzić funkcję „Regram”. Jest to modyfikacja, na którą czeka wielu użytkowników. Obecnie ci, którzy chcą ponownie udostępniać zawartość swojego konta muszą najpierw zapisać obraz lub wideo na swoim urządzeniu, ewentualnie pozostaje im skorzystać z jednej z kilku zewnętrznych aplikacji innych firm. Poniższy zrzut ekranu sugeruje, że wkrótce pojawi się natywna opcja, która zdecydowanie ułatwi życie użytkownikom Instagrama w tym zakresie.

Instagram testuje także rozwiązania, które pozwolą wykorzystać inne aplikacje należące do Facebooka. Tym razem skupiono się na niezwykle popularnym komunikatorze WhatsApp.

Kolejna funkcja, która ma szansę pojawić się w Instagramie, umożliwi zapisanie swoich „Historii” w osobistym archiwum. Zabieg wydaje się być prosty. Adresatami nowości byliby wszyscy, ale szczególnie ci, którzy z pasją dokumentują teraźniejszość, pielęgnują wspomnienia, utrwalają chwilę. Wystarczyłoby wszystko zapisać w jednej aplikacji, co wykluczyłoby konieczność przeszukiwania pamięci w pogoni za wydarzeniami z kilku ostatnich miesięcy lub nawet lat. Kronikarze rodzin, instytucji, stowarzyszeń, związków itp. będą mieli powody do radości.

Czy któraś z testowanych funkcji przypadła Wam do gustu? Nam, z pewnością, Regram!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x