Nowinki techniczne, Reklama

Internet mówi kup!

Wyniki badania „Digital Influence Index” wykazały, że Internet ma największy wpływa na decyzje i zachowania konsumentów spośród wszystkich mediów. Co na to marketerzy?

Analiza wpływu mediów na decyzje i zachowania konsumentów – „Digital Influence Index” została przeprowadzona wspólnie przez Fleishmann – Hillard International Communications oraz Harris Interactive. Badaniem objęto Francję, Niemcy i Wielką Brytanię.

Rezultaty analizy wykazały, że konsumenci wskazują Internet jako medium mające największy wpływ na podejmowane przez nich decyzje. Różnice w skuteczności sieci względem innych mediów są znaczne. Wpływ Internetu na zachowania konsumentów jest dwa razy silniejszy niż telewizji oraz osiem razy większy od komunikatów rozpowszechnianych za pomocą druku.

Wyniki badania „Digital Influence Index” oraz niedawne rezultaty analizy zachowań polskich konsumentów autorstwa Promosfery dowodzą, że Internet stał się obecnie najważniejszym medium biznesowym.

Sieć umożliwia dotarcie do większości grup docelowych i co najważniejsze – skutecznie przekonuje klienta do zakupu. – stwierdza Natalia Głąbik, Strategic Media Manager agencji interaktywnej EURA7.

Marketerzy opinie klientów i ekspertów branży interaktywnej jak na razie traktują z dystansem. Widać to po udziale Internetu w polskim rynku reklamowym – obecnie oscyluje wokół 8 – 9%. Z drugiej strony promocja online jest najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią reklamy. Czy marketing w przyszłości przeniesie się więc do Internetu?

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL