Popularne, Social media

Jak promować wydarzenia w social mediach?

Wydarzenia specjalne, koncerty, pokazy, mecze to imprezy, które mogą przyciągnąć ogromną liczbę osób, jeżeli wcześniej zostaną poparte odpowiednią promocją. Dawniej głównymi nośnikami reklamy eventów były plakaty na mieście, ogłoszenia w lokalnych radiach czy w prasie. Współcześnie zyskano dodatkowe, bardzo ważne narzędzie, które może sprawić, że w szybki sposób frekwencja znacznie wzrośnie, a zainteresowani przybędą z całej Polski. Co ma taką moc? Oczywiście – social media. Zapraszamy do lektury najnowszego artykułu Łukasza Wołka dla Online Marketing MAGAZYN.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.