Doświadczenia, labber.pl - ogólne, Omówienia projektów

Jak skutecznie wykorzystać nowe trendy w e-marketingu do promocji marki?

Konferencja Internet ASAP – zorganizowane przez agencję interaktywną Eura7 spotkanie poświęcone e-marketingowi – zgromadziła w Krakowie w dniach 31 maja-1 czerwca 150 marketerów i osób odpowiedzialnych za działania biznesowe marek i firm w Internecie. Konferencja byłą okazją do spotkania z praktykami polskiej branży interaktywnej i osobowościami polskiego Internetu, a także do zdobycia praktycznej wiedzy na temat możliwości wykorzystania nowych trendów technologicznych i marketingowych do promocji marek i firm w sieci.

Impreza spotkała się z dużym zainteresowaniem marketerów, którzy chętnie angażowali się w jej przebieg, między innymi zadając pytania prelegentom i panelistom. Atmosfera spotkania sprzyjała interakcjom, a organizatorzy zadbali by jej tematyka dotykała głównie kwestii praktycznych – stąd liczne case studies i konkretne przykłady z zakresu budowy wizerunku, sprzedaży i marketingu w Internecie. Więcej

– Opinie uczestników o konferencji pokazują, że tego typu wydarzenia są potrzebne. Zamierzamy kontynuować ideę Internet ASAP – podsumowuje Łukasz Wołek, Prezes Zarządu Eura7 Sp. z o.o. Więcej

Ponadto, w najnowszym odcinku Webshake.tv można obejrzeć relację video z konferencji. Zobacz

Z kolei, o możliwościach e-marketingowych dla branży nieruchomości dyskutowano podczas III edycji konferencji Premedium Trendy 2012, która miała miejsce 22 maja w Warszawie. Eura7, która była jednym z partnerów tego wydarzenia, zaprezentowała przykłady nowoczesnych działań z zakresu promocji inwestycji deweloperskich w Internecie. Zobacz

W ramach współpracy z branżą deweloperską, Eura7 zrealizowała w ostatnim czasie, m.in. nowy serwis internetowy centrum handlowego Bonarka City Center. Agencja odpowiada także za działania komunikacyjne BCC na Facebooku. Zobacz

labber.pl

Badania pokazują, że marki wykorzystują marketingowy potencjał Internetu nie tylko coraz częściej, ale również w coraz bardziej różnorodny sposób. Także dostępne już wcześniej narzędzia e-marketingowe zyskują nowy wymiar i otwierają przed markami nowe możliwości – podsumowuje Kasia Żydek z Eura7. Zapraszamy do lektury tekstu!

Poznajcie także Gosię Wawro, która w ostatnim czasie dołączyła do zespołu Eura7 jako Community Manager! Zobacz

Z pozdrowieniami,

Eura7

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL