Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Kampanie reklamowe, Najnowsze, Reklama, Spoty reklamowe

„Kochanie, z okazji walentynek zobaczymy mecz” – beIN Sports rozwiązuje dylematy

Kurz po boiskowych zmaganiach Realu Madryt i Paris Saint Germain już opadł. Nie opadły za to emocje, które będą nam towarzyszyć do samego meczu rewanżowego. Zdajemy sobie sprawę, że nie każdemu (kto chciał) udało się spotkanie obejrzeć. Być może zabrakło czasu lub… ukochana walentynka nie pozwoliła uczestniczyć w futbolowej uczcie.

Części francuskich par udało się być może wypracować kompromis w kwestii wieczoru z Ligą Mistrzów, a to wszystko za sprawą telewizji beIN Sports i paryskiego oddziału agencji reklamowej DDB. Takiej zapowiedzi spotkania (nawet tej wagi) jeszcze nie widzieliście!

Reklama pojawiła się na antenie beIN Sports France jako zapowiedź środowego meczu. W kreacji wykorzystano fragmenty z archiwalnych relacji oraz przebój Richarda Myhilla. Jak oceniacie efekt? My podziwiamy za pomysł łączenia zapowiedzi z Real-Time Marketingiem i wykonanie, które wychodzi całkowicie poza schemat zwiastunów meczowych.

W tym miejscu chcielibyśmy podpowiedzieć delikatnie, że data finału tych najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich pokrywa się z Dniem Matki. Ktoś przyjmuje wyzwanie? Okaże się w maju. Tymczasem rzućmy okiem na zapowiedzi meczowe, które znamy z Eleven Sports i Canal+ Sport.

Specjalista do spraw słowa, który porzucił radiowy mikrofon na rzecz marketingu. Pasjonat muzyki, motoryzacji i kreacji reklamowych, które wciskają w fotel lub bawią do łez. Podczas swojej krótkiej kariery zawodowej miał okazję sprawdzać swoje umiejętności na stanowiskach analitycznych, strategicznych i kreatywnych. W agencji Abanana spełnia się jako młodszy specjalista ds. Public Relations. Brakuje mu asertywności wobec własnych kreacji, dlatego podczas współpracy z firmą Microsoft został jej zagorzałym fanem.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL