Reklama

Marketerzy inwestują w efektywność

Marketerzy mają swoich faworytów

Firma StrongMail Systems przeprowadziła ankietę wśród 1000 marketerów z największych światowych firm dotyczącą wielkości i kształtu ich planowanych budżetów marketingowych na 2009 rok. 51% respondentów stwierdziło, że w 2009 będą przeznaczane większe środki na marketing, ze szczególnym naciskiem na najbardziej efektywne formy promocji. W świetle raportu „2009 Marketing Outlook” marketerzy za najskiteczniejsze narzędzia marketingu obecnie uznają pocztę elektroniczną i wyszukiwarki internetowe. 73% z nich zamierza zwiększyć inwestycje w e-mail marketing, a 44% z nich planuje wzrost nakładów na kampanie SEO/SEM.

Reklama wizerunkowa musi być skuteczniejsza

29% marketerów uczestniczących w badaniu „2009 marketing Outlook” może zmniejszyć w 2009 roku środki przeznaczane na prowadzenie kampanii reklamowych. Wynikać to może ze zbyt dużego nacisku na przekaz wizerunkowy kosztem skuteczności sprzedażowej współczesnych reklam. Jest to jednak dość dyskusyjna kwestia. W końcu trudno czekać na sukcesy sprzedażowe, jeśli grupa docelowa w ogóle nie jest zaznajomiona z daną marką. Sądząc po opiniach marketerów można wysnuć wniosek, że przyszłość komunikacji marketingowej stanowią spersonalizowane narzędzia mocno kojarzone z markami, z wyraźnie zaznaczonym akcentem prosprzedażowym. Pytanie tylko co może nimi być?

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x