Internet ASAP, Najnowsze, Reklama, Social media

Marketing Fuck-up Festival – organizatorzy czekają na Wasze historie!

Już 20 listopada o godz. 17.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz pierwszy Internet ASAP open oraz Marketing Fuck-up Festival. Wydarzenie, skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations, organizuje agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.

Pracujesz w reklamie i marketingu? A może odpowiadasz za komunikację w social mediach lub public relations? Jeśli chcesz się podzielić swoją wpadką, a zarazem powiedzieć o wnioskach płynących z niej dla Ciebie i wszystkich uczestników Internet ASAP open, to organizatorzy wydarzenia dają taką możliwość. Autorzy trzech największych i najbardziej porażających przykładów otrzymają m.in. nagrody związane z podcastem Marketing Ludzkim Głosem.

Pomysłodawcą takiego panelu w otwartej formie dla młodych adeptów marketingu jest Piotr Golczyk – autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu? Marketing Fuck-up Festival to przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy tego spotkania. Hasło Marketing Fuck-up Festival: Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!

Piotr zgodnie z zapowiedzią również podzieli się swoim doświadczeniem w tej dziedzinie. Podobnie jak Maks Michalczak, który odpowiadał za komunikację w Wiśle Kraków SA oraz Ekstraklasie SA. Do wspomnianej dwójki dołączy również Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w Marketing Fuck-up Festival?
Wystarczy wysłać swoją historię na mail: maks.michalczak@abanana.pl, wpisując w tytule maila: Oto moje fuck-up story.

Organizatorzy na zgłoszenia czekają do niedzieli 18 listopada. Z przesłanych historii wybiorą te najbardziej interesujące i zaproszą autorów na scenę. W przypadku dużej liczby zgłoszeń decyduje zasada: kto pierwszy, ten lepszy!

Uwaga: jeśli macie w zanadrzu wartościowy przykład, a z jakichś powodów, choćby z wrodzonej nieśmiałości lub chęci pozostania anonimowym, wolelibyście nie stawać przed zebranym gremium, prowadzący Was zastąpi.   

Zapraszamy do udziału!

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL