Internet ASAP, Najnowsze, Reklama, Social media

Marketing Fuck-up Festival – organizatorzy czekają na Wasze historie!

Już 20 listopada o godz. 17.30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się po raz pierwszy Internet ASAP open oraz Marketing Fuck-up Festival. Wydarzenie, skierowane do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations, organizuje agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.

Pracujesz w reklamie i marketingu? A może odpowiadasz za komunikację w social mediach lub public relations? Jeśli chcesz się podzielić swoją wpadką, a zarazem powiedzieć o wnioskach płynących z niej dla Ciebie i wszystkich uczestników Internet ASAP open, to organizatorzy wydarzenia dają taką możliwość. Autorzy trzech największych i najbardziej porażających przykładów otrzymają m.in. nagrody związane z podcastem Marketing Ludzkim Głosem.

Pomysłodawcą takiego panelu w otwartej formie dla młodych adeptów marketingu jest Piotr Golczyk – autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu? Marketing Fuck-up Festival to przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy tego spotkania. Hasło Marketing Fuck-up Festival: Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!

Piotr zgodnie z zapowiedzią również podzieli się swoim doświadczeniem w tej dziedzinie. Podobnie jak Maks Michalczak, który odpowiadał za komunikację w Wiśle Kraków SA oraz Ekstraklasie SA. Do wspomnianej dwójki dołączy również Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w Marketing Fuck-up Festival?
Wystarczy wysłać swoją historię na mail: maks.michalczak@abanana.pl, wpisując w tytule maila: Oto moje fuck-up story.

Organizatorzy na zgłoszenia czekają do niedzieli 18 listopada. Z przesłanych historii wybiorą te najbardziej interesujące i zaproszą autorów na scenę. W przypadku dużej liczby zgłoszeń decyduje zasada: kto pierwszy, ten lepszy!

Uwaga: jeśli macie w zanadrzu wartościowy przykład, a z jakichś powodów, choćby z wrodzonej nieśmiałości lub chęci pozostania anonimowym, wolelibyście nie stawać przed zebranym gremium, prowadzący Was zastąpi.   

Zapraszamy do udziału!

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL