Kampanie reklamowe, Najnowsze, Reklama, Spoty reklamowe

Miś Paddington rozdaje prezenty?

Nieodłączne zwiastuny zbliżającego się Bożego Narodzenia? Pierwszy śnieg, kaskady lampek w galeriach handlowych, gorączkowe poszukiwanie prezentów, do tego jeszcze dobiegające zewsząd piosenki, które w tytule oraz refrenie mają obowiązkowo „Christmas”. Co jeszcze? Spoty reklamowe!

Miś Paddington już od 60 lat bawi i uczy dzieci na całym świecie. Nieprzypadkowo więc stał się głównym bohaterem świątecznej kampanii M&S.

Pewnej grudniowej nocy niedźwiadek zostaje wyrwany ze snu przez tajemnicze, dobiegające z dachu dźwięki. Wprost nie może uwierzyć we własne szczęście, kiedy sprawcą hałasu okazuje się być najprawdziwszy w świecie Mikołaj. Paddington postanawia spełnić swoje marzenie i pomóc mu w roznoszeniu świątecznych prezentów. Nieroztropny miś zupełnie nie podejrzewa, że właśnie zaprzyjaźnił się z człowiekiem o wątpliwej moralności, któremu pomaga zwrócić wcześniej skradzione przedmioty…

Najważniejszy składnik świątecznej reklamy, to szczypta magii, bez której miś Paddington nie biegałby beztrosko po dachu, a Joe nie spędzałby nocy na dobrej zabawie z wymyślonym przyjacielem.

Przeżyjmy razem ten magiczny moment, zobaczcie:

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL