Abanana, Kampanie reklamowe, Najnowsze, Popularne, Wewnętrzne

Monika Piasecka w agencji Abanana wprowadza nowe podejście do strategii

Abanana wzmacnia strategię myślenia potrzebami klienta, zatrudniając szefową komunikacji marketingowej popularnej firmy kosmetycznej. Monika Piasecka dołączyła do zespołu agencji pod koniec 2019 roku i objęła stanowisko Senior Strategy Plannera. W Abanana odpowiedzialna będzie za tworzenie strategii digital i ATL klientów agencji, działania R&D i szkolenia wewnętrzne.

Monika Piasecka doświadczenie zdobywała w agencjach Heads Advertising i OpusB, pracując dla marek takich jak: Lexus, Dr Witt, Berlin-Chemie, Amol, Orlen Oil, Serenada, Lusette, Galeria Kazimierz, Galeria Krakowska, Farmona, Nivea Soft, Hortex, Delecta, Castrol, Piątnica, Nałęczowianka, czy dobrze wszystkim znana Milka.

“Monika dzięki wieloletniemu doświadczeniu i pracy zarówno po stronie agencji, jak i klienta, doskonale rozumie potrzeby marketera. Dzięki temu, co pokazują już dokonania zespołu strategiczno-koncepcyjnego, dostarczamy naszym klientom jeszcze większą wartość, przy zachowaniu tych samych cen” – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Abanana oraz absolwent Szkoły Strategii Marki.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL