Abanana, Kampanie reklamowe, Najnowsze, Popularne, Wewnętrzne

Monika Piasecka w agencji Abanana wprowadza nowe podejście do strategii

Abanana wzmacnia strategię myślenia potrzebami klienta, zatrudniając szefową komunikacji marketingowej popularnej firmy kosmetycznej. Monika Piasecka dołączyła do zespołu agencji pod koniec 2019 roku i objęła stanowisko Senior Strategy Plannera. W Abanana odpowiedzialna będzie za tworzenie strategii digital i ATL klientów agencji, działania R&D i szkolenia wewnętrzne.

Monika Piasecka doświadczenie zdobywała w agencjach Heads Advertising i OpusB, pracując dla marek takich jak: Lexus, Dr Witt, Berlin-Chemie, Amol, Orlen Oil, Serenada, Lusette, Galeria Kazimierz, Galeria Krakowska, Farmona, Nivea Soft, Hortex, Delecta, Castrol, Piątnica, Nałęczowianka, czy dobrze wszystkim znana Milka.

“Monika dzięki wieloletniemu doświadczeniu i pracy zarówno po stronie agencji, jak i klienta, doskonale rozumie potrzeby marketera. Dzięki temu, co pokazują już dokonania zespołu strategiczno-koncepcyjnego, dostarczamy naszym klientom jeszcze większą wartość, przy zachowaniu tych samych cen” – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Abanana oraz absolwent Szkoły Strategii Marki.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x