Abanana, Doświadczenia, Kampanie reklamowe, Media społecznościowe, Top 5

Mówisz social media – myślisz Facebook? To błąd! Zobacz, co zrobiliśmy z Góralkami na wykop.pl!

Wielu użytkownikom Internetu social media kojarzą się przede wszystkim z Facebookiem oraz Instagramem. Młodzi dodaliby jeszcze Snapchata, a starsi pewnie Twittera i LinkedIn. Czy to koniec listy wartościowych portali społecznościowych? Powiem wprost, nie uciekając się do parafrazy: „cudze chwalicie, swego nie znacie, sami nie wiecie, co posiadacie”.

Bo któż z Was wie, że od końca 2008 roku w Polsce funkcjonuje i radzi sobie całkiem nieźle wykop.pl. – serwis internetowy z kategorii tzw. social news? Jego ideą jest odnajdywanie interesujących informacji w Internecie i przedstawianie ich innym użytkownikom, a tych jest ponad 500 tysięcy!

Razem z marką Góralki stworzyliśmy na wykop.pl profil @wafelkigoralki, dzięki czemu producent bezpośrednio może kontaktować się ze swoimi klientami, komentować posty, a także organizować ciekawe akcje promocyjne, w których stawia na kreatywność.

Przykład? W związku z wprowadzeniem na rynek wafelków Góralki o smaku sernika przygotowaliśmy kreatywną wysyłkę do wybranej grupy użytkowników, w tym do @lubie-sernik, który swoje cukiernicze preferencje i łasuchowanie bazujące na polskim twarogu zawarł już w nazwie. W paczce znajdowało się kilkadziesiąt wafelków. Jako że nowy smak od niedawna gości na półkach sklepów w całej Polsce, swojej radości z otrzymania prezentu nie krył oczywiście wspomniany @lubie-sernik, który słodką przesyłką pochwalił się na wykop.pl. Tylko jeden jego wpis wygenerował ponad 2600 plusów oraz kilkaset komentarzy. Zobaczcie zresztą sami:

W związku z ogromnym zainteresowaniem innych użytkowników wykop.pl nową wersją Góralek użytkownik @lubie-sernik postanowił rozdać wafelki z dodatkowej puli, którą otrzymał od producenta. Wystarczyło jedynie dać plusa przy wpisie, a @lubie-sernik miał wybrać z tego grona szczęśliwców. Efekt? W ciągu kilku minut wpis polubiło ponad 50 osób, wystarczyło zaś kilka godzin, by było ich ponad 4000! Dodatkowo w komentarzach i prywatnych wiadomościach na profilu @wafelkigoralki ponad 100 osób pytało o dostępność produktu w ich miastach!

Tym samym tylko dzięki jednej wysyłce kreatywnej oraz użytkownikowi @lubie-sernik dotarliśmy do kilkunastu tysięcy potencjalnych klientów wafelków Góralki, dzięki czemu zrealizowaliśmy założone cele w stu procentach i pokazaliśmy, że siłą polskiego Internetu nie są wyłącznie amerykańskie profile społecznościowe.

A Wy… pałaszowaliście już nowe Góralki? Są naprawdę dobre, więc warto wrzucić do koszyka kilka sztuk.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL