Abanana, Doświadczenia, Kampanie reklamowe, Media społecznościowe, Najnowsze, Popularne

Nietypowa kampania przygotowana przez agencję Abanana dla Intersport Polska

Agencja Abanana we współpracy ze Smell of the Mountain przygotowała dla Intersport Polska oraz marki Salomon kampanię on-line promującą buty narciarskie oraz akcję “Ski Expert radzi”.

Intersport każdego roku prowadzi kampanię reklamową butów narciarskich. W 2019 roku jej bohaterem został Salomon wraz ze swoim legendarnym modelem SALOMON S/PRO X90 CS. Kampania digitalowa została połączona z promocją usługi “Ski Experta”, czyli dopasowania butów m.in. dzięki wykorzystaniu specjalistycznych urządzeń i technologii termoformowania.

“Do promocji oraz stworzenia spotu reklamowego zaprosiliśmy ekipę Smell of the Mountain, której zadaniem było nakręcenie spotu z wykorzystaniem produktów narciarskich marki Salomon. Nie byłoby w tym nic nietypowego, gdyby nie fakt, że potrzebne ujęcia trzeba było nakręcić jesienią” – wyjaśnia Magdalena Konwent, Account Executive Abanana.

“Zadanie nie należało do łatwych. O śniegu mogliśmy zapomnieć, a na samo nagranie mieliśmy zaledwie jeden dzień. Zdecydowaliśmy się na trzy lokalizacje, które można zobaczyć w spocie: Michałowice, okolice wodospadu Szklarki oraz Szklarską Porębę. Trafny dobór miejsc pozwolił na podniesienie dynamiki spotu i spore zainteresowanie w Internecie” – mówi Krzysztof Gruning ze Smell of the Mountain. I dodaje: “Wiele osób twierdziło, że sprzęt po takim użytkowaniu będzie nadawał się do wyrzucenia. Ku naszemu zaskoczeniu buty nie ucierpiały praktycznie wcale, a narty przy właściwym serwisie mogłyby być jeszcze użytkowane w zimowych warunkach. To wszystko potwierdziło jakość marki Salomon”.

Jak wyszło? Zobaczcie sami:

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL