Omówienia projektów, Reklama

No chcesz zapas wafelków, czy nie?

Jak niedawno informowaliśmy, na potrzeby kampanii dla jednego z naszych Klientów, ekipa Eura7 „kręciła się” na planie zdjęciowym. W TV widzieliście już pewnie spot informujący o rebrandingu wafelków, sprawdźcie więc jeszcze, na co mogą liczyć Internauci głodni wiedzy i nagród!

labber.pl

Na zmianę nazwy produktu Internauci byli przygotowywani w czasie „Wafelkowej Rewolucji” na FB

Koncept kampanii został oparty o zaproszenie Internautów do sprawdzenia tego, „jak się żyje z Góralkami”. Chcieliśmy  zmotywować ludzi do przekonania się o tym, że sam produkt – poza nazwą i opakowaniem – naprawdę się nie zmienił. W założeniu Internauci mają pokazać nam swoje historie z wafelkami o nowej nazwie. Koncept filmiku promującego konkurs odwołuje się do amatorskich warunków, w jakich powstanie pewnie większość zgłoszeń, a autentyzm aktorów – prawie wszystkie sceny to prawdziwe faile z nagrań – ma działać zachęcająco. Liczą się przecież historie ludzi, nie jakość nagrań i posiadany sprzęt.

Chcesz wziąć udział w konkursie lub poznać szczegóły jego zasad? Kliknij  w poniższą grafikę:

labber.pl

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL