labber.pl - ogólne, Media społecznościowe, Social media, Top 5

Od teraz Labber także na Twitterze

Współczesny świat stawia nam wszystkim bardzo wysokie wymagania. Aby im sprostać, szukamy, jako agencja Eura7 i Abanana,  nowych rozwiązań oraz kanałów komunikacji. Od teraz czytelnicy naszego bloga mogą śledzić konto Labbera na Twitterze – twitter.com/LabberPL.

– Poszerzamy kanały komunikacji, te bowiem prowadzą do coraz liczniejszego grona  nowych odbiorców. Twitter w Polsce jest obecnie społecznością, która ciągle ewoluuje. Serwis daje nam możliwość dotarcia zarówno do dziennikarzy, ekspertów, jak i potencjalnych klientów, a przede wszystkim czytelników, którzy poszukują ciekawych, wartościowych informacji oraz porad – twierdzi Maks Michalczak, PR Manager agencji Abanana.

– Zależy nam, aby na Twitterze pojawiały się nie tylko materiały,  które można znaleźć na blogu, ale także interesujące wiadomości naszych partnerów, zagranicznych ekspertów oraz krótkie porady. Sposób funkcjonowania Twittera   odpowiada współczesnym trendom: krótki i szybki przekaz wyrażony jakkolwiek – słowem, dźwiękiem czy filmem – staje się dostępny nie tylko dla indywidualnych użytkowników serwisu, ale także dla gazet, czasopism, instytucji, one bowiem również mają konta na Twitterze. Informacja może zatoczyć wielki krąg, do czego dążymy, dbając o naszych klientów i odbiorców ich produktów. Użytkownicy Twittera często są zarówno tymi pierwszymi, jak i drugimi. Już dziś zapraszamy czytelników Labbera na Twittera. Mikroblogowanie jest ukłonem w Waszą stronę, cenimy Wasz czas, proponujemy, podpowiadamy – kończy Michalczak.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x