Ciekawostki branżowe, Facebook, Media społecznościowe, Social media, Top 5

Organizuj wydarzenia on-line na Facebooku i zarabiaj na nich

Bez wątpienia 2020 rok oraz pandemia COVID-19 zmieniły także świat biznesu. Pojawiły się niespotykane do tej pory ograniczenia, które w przypadku wielu branż stały się powodem odwoływania eventów, szkoleń, grożąc tym samym upadłością organizatorom. Mając to na uwadze, Facebook wyszedł naprzeciw oczekiwaniom i oddał swoim użytkownikom narzędzie, które pozwala na organizację wydarzeń on-line oraz monetyzowanie ich.

Od teraz firmy, twórcy, wydawcy mediów, ale też i każdy z nas (kto posiada swoją publiczną stronę – nie mylić z prywatnym profilem) ma możliwość zarabiania pieniędzy na wydarzeniach on-line na Facebooku. Właściciele stron mogą przygotować event, ustalać cenę, promować, pobierać opłaty i organizować wydarzenie w jednym miejscu.

Facebook, zważywszy na wciąż obowiązujące wymagania dotyczące społecznego dystansowania się, pozwala zatem na skuteczne łączenie się z dotychczasowymi klientami oraz na docieranie do nowych.

Łącząc marketing, płatności i wideo na żywo, płatne wydarzenia on-line spełniają kompleksowe potrzeby firm, również w Polsce, ponieważ usługa jest dostępna w naszym kraju. Żeby sprawdzić, czy kwalifikujemy się do użytkowania narzędzia, wystarczy kliknąć tutaj.

Co niezwykle ważne: aby wspierać małe firmy i twórców, Facebook nie będzie pobierać żadnych opłat z płatnych wydarzeń on-line przez co najmniej następny rok. W przypadku transakcji w krajach, w których wprowadzono usługę Facebook Pay, małe firmy zatrzymają 100% przychodów generowanych z płatnych wydarzeń on-line. W przypadku Apple Pay użytkownicy otrzymają jedynie 70% przychodów (wynika to z polityki prowadzonej przez Apple).

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL