Abanana, Doświadczenia, Eura7, Najnowsze, Omówienia projektów

Podsumowanie roku 2020 w Grupie Eura7

Trudny i wymagający 2020 rok już za nami. Mimo że sytuacja z COVID-19 wywróciła rynek do góry nogami, w naszej branży sporo się działo. W minionym roku udało nam się zrealizować ponad 50 projektów!

Dużo skupialiśmy się na rozwoju Grupy Eura7. Pierwsze miesiące 2020 upłynęły nam pod znakiem wdrażania autorskiego narzędzia przeznaczonego do współpracy z blogerami – blog49. Intensywnie pracowaliśmy również nad wprowadzeniem nowych rozwiązań biznesowych. Zostaliśmy docenieni w badaniu satysfakcji Kantar i Media Marketing Polska w raporcie „Agencje Marketing Services i Digital 2020″ – Abanana wygrała aż w 6 kategoriach! Końcówkę roku natomiast przeznaczyliśmy na opracowanie i opublikowanie raportu Marketing Survey 2020 we współpracy z MKTout i Piotrem Golczykiem. Sporo udzielaliśmy się także w mediach – wypowiedzi naszych ekspertów zostały zawarte w kilkudziesięciu publikacjach w prasie i na portalach branżowych.

Oprócz stałych klientów, mieliśmy przyjemność współpracować aż z 22 nowymi markami. Dla InnBio, marki należącej do Lesaffre Polska SA, przygotowaliśmy odświeżoną wersję strony internetowej. Start-up ParkCash otrzymał od nas głównie kompleksową pomoc w zakresie PR-u i contentu, ale też m.in. nową stronę internetową, treści oraz pomoc w obsłudze mediów społecznościowych. Dla drukarni Chroma wyprodukowaliśmy magiczny spot telewizyjny, a także zaplanowaliśmy i przeprowadziliśmy kampanię social mediową. Dla marki Strumin opracowaliśmy natomiast działania contentowe.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL