Przydatne narzędzia, Public Relations

Prowly, czyli polskie narzędzie dla pijarowców

Nasz dział PR pracuje na dobrych i sprawdzonych narzędziach. Takim jest właśnie Prowly, którego używaliśmy w celu kontaktowania się z dziennikarzami. Cenimy jego funkcjonalność, możliwość tworzenia wirtualnych biur prasowych oraz prostą obsługę. Co jeszcze?

Przede wszystkim Prowly ułatwia pracę nie tylko osobom, które zarządzają przesyłaniem informacji prasowych, ale i dziennikarzom. Pijarowcy mogą w prosty sposób wysyłać materiały do gazet, magazynów i portali internetowych. Co godne uwagi – mogą sprawdzić, do ilu osób e-maile trafiły, ile z nich zostało otwartych oraz czy materiały zostały pobrane. Poprzez tworzenie baz danych z kontaktami w szybki sposób można wyszukać potrzebnego dziennikarza.

Oprócz tego funkcja Brand Jurnals powoduje stworzenie wirtualnego biura prasowego, gdzie z łatwością można wejść i pobrać interesujący materiał wraz z załącznikami. Ta funkcja niezwykle przydaje się dziennikarzom, którzy w szybki sposób mogą zobaczyć, co się dzieje u danej marki i dzięki temu opracować artykuł z potrzebnymi newsami i informacjami. Można tam także zaznaczyć opcję, gdzie nasza notka prasowa pojawia się w ogólnym miejscu i po tagach jest dopasowywana do kategorii, którą mogą być zainteresowane media.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL