Reklama

Reklama internetowa zyskuje pomimo recesji

Internet wygrywa w makroskali

Dotychczas jako istotną przewagę tradycyjnych mediów (prasy, radia, telewizji) często podawano o wiele większy zasięg od mediów interaktywnych. Jak wynika z analiz The Rubicon Project obecnie liczy się możliwość uzyskania zasięgu ogólnoświatowego w jak najszerszej skali. Takie podejście do sprawy spowodowało przechylenie się szali korzyści w stronę Internetu. To właśnie jest motorem napędowym stałego zwiększania inwestycji w marketing interaktywny.

Internauci wolą sieć zamiast paszportów

Badania The Rubicon Project zwracają uwagę, że ponad 40% użytkowników amerykańskich serwisów internetowych, pochodzi spoza USA. W skali ogólnoświatowej odsetek ten jest jeszcze większy. Liczba zagranicznych użytkowników serwisów internetowych działających w konkretnych państwach sięga aż 50%. Trudno znaleźć podobne wyniki patrząc na międzynarodowy zasięg mediów tradycyjnych.

Wiadomo, że chodzi o pieniądze

Internet to medium pozwalające bezpośrednio dotrzeć do konkretnego, indywidualnego odbiorcy lub też skutecznie upowszechnić określony przekaz wśród niezwykle licznej globalnej społeczności internautów. Atutem tych dwóch opcji jest przede wszystkim precyzja. Skuteczność reklamy internetowej można optymalizować na bieżąco, dzięki rozbudowanym systemom statystyk. Ich umiejętne wykorzystanie gwarantuje wysoką stopę zwrotu inwestycji ze środków przeznaczonych na promocję. W czasach recesji to może zbudować przewagę konkurencyjną firmy na rynku.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x