labber.pl - ogólne

Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna „SM – Walcz o siebie”

Dziś ruszyła ogólnopolska kampania społeczna „SM – Walcz o siebie”. Jej celem jest pokazanie, że osoby ze stwardnieniem rozsianym mają szansę na normalne, nieograniczone chorobą życie.

labber.pl
Na zdjęciu Łukasz Wołek, CEO agencji interaktywnej Eura7 z Maliną Wieczorek, z firmy TELESCOPE – organizatorką i pomysłodawczynią kampanii.

Kampania rozpoczęła się konferencją prasową, która odbyła się dziś w Warszawie. Spotkanie było okazją do dyskusji w gronie ekspertów i pacjentów na takie tematy jak społeczno-ekonomiczne koszty leczenia osób chorych na stwardnienie rozsiane w Polsce. Na konferencji zaprezentowane zostały założenia kampanii „SM – Walcz o siebie”, w programie znalazło się także omówienie choroby przez lekarzy specjalistów oraz historie pacjentów.

Eura7 odpowiada za komunikację kampanii na Facebooku o czym pisaliśmy tutaj.

Katarzyna Zemlik
Marketing & PR Manager
Agencja interaktywna Eura7
tel: 728 838 144
katarzyna.zemlik@eura7.pl
www.eura7.com

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x
Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL