Facebook

Sponsored Stories: na ile użytkownicy pozwolą Facebookowi

Sponsored Stories, czyli zdarzenia sponsorowane, to nowe narzędzie – jedno z wielu –  wprowadzone w ostatnim czasie przez Facebooka. Jednocześnie, jest to kolejny przykład, jak serwis, który powstał w celach prywatnych, jest coraz bardziej dostosowywany do potrzeb podmiotów komercyjnych i prowadzonych przez nie działań reklamowych.

Sponsored Stories pojawiły się na Facebooku niedawno, dla polskich firm i marek nie są jeszcze w pełni  dostępne. Od samego początku budzą wiele emocji, głownie ze względu na fakt, że narzędzie to jest kolejnym krokiem ingerującym w to, jakie treści będą udostępniane na profilach użytkowników – niezależnie czy oni tego chcą, a nawet bez ich wiedzy. Użytkownicy Facebooka stają się tym samym narzędziem i nośnikiem treści reklamowych i częścią prowadzonych w tym serwisie działań marketingowych.

labber.pl

 Źródło: Flickr.com

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x