Nowinki techniczne

Swarm – czym jest nowe dziecko Foursquare’a

Wyobraźmy sobie hipotetyczną sytuację: delektujemy się właśnie kawą w środku dnia i zapragnęliśmy nagle czyjegoś towarzystwa: zamiast wykonywać telefony czy słać smsy, chwytamy w dłoń naszego smartfona i meldujemy się w danym miejscu za pomocą Swarm’a. Wówczas znajomi w pobliżu (korzystający oczywiście z aplikacji) dostaną powiadomienie o naszej aktywności. Możemy również planować czynności na przyszłość i zapraszać poszczególnych użytkowników. Ponadto, na wirtualnej mapie sprawdzimy jakie miejsca ostatnio odwiedzili. Co ciekawe, aplikacja posiada moduł pozwalający na automatyczne „śledzenie” naszej aktywności – wówczas działa jak prawdziwy Big Brother, na bieżąco wysyłając do sieci informacje o naszym położeniu. Jeśli ktoś uważa, że to zagrożenie dla jego prywatności, może zmienić konfigurację na ręczne meldunki.

Foursquare Swarm 2

A jak Swarm wpłynął na swoją aplikację-matkę, czyli Foursquare? Serwis, który znaliśmy wcześniej głównie z kolekcjonowania odznak za meldunki, ewoluuje obecnie w stronę wirtualnej panoramy firm – łudząco przypominającej funkcjonalności znane nam chociażby z aplikacji Yelp. Zgodnie z zapowiedziami twórców, pod koniec lata ujrzymy udoskonaloną wersję serwisu, która pozwoli nam np. wyszukać najlepszą restaurację w okolicy, bazując na rekomendacjach odwiedzających ją userów. Jak nowe funkcjonalności będą mogli wykorzystać marketerzy? Przekonamy się już niebawem.

Foursquare Swarm 3

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x