Media społecznościowe, Najnowsze, Social media

Twitter wprowadza nowe ustawienia komentarzy i ogranicza hejt? 

Internet stał się dziś miejscem, które gromadzi ludzi o różnych poglądach, często sprzecznych. To powoduje, że zamiast merytorycznej dyskusji, zagorzałej dysputy pełnej ważnych argumentów dla obu stron, pojawiają się treści hejterskie. Ograniczenie podobnych zachowań wziął sobie obecnie na cel Twitter, rozpoczynając działania w ramach projektu „Twój Tweet = Twoja przestrzeń”.

W związku z tym Twitter poinformował w połowie sierpnia: „Wprowadzamy nowe ustawienia, aby dać ludziom większą kontrolę nad rozpoczynanymi rozmowami. Czasami nasi użytkownicy wolą rozmawiać o tym, co się dzieje, kiedy mogą wybrać, kto może odpowiedzieć. Od teraz każdy będzie mógł korzystać z tych ustawień, aby niechciane odpowiedzi nie przeszkadzały w prowadzeniu znaczących rozmów”.

Oto jak to działa: przed wysłaniem tweeta wybieramy, kto może odpowiadać, korzystając z trzech opcji:

  • wszyscy (standardowy Twitter i ustawienie domyślne),
  • tylko osoby, które obserwujesz,
  • tylko osoby, o których wspomniałeś.

Tweety z dwoma ostatnimi ustawieniami będą oznaczone, a ikona odpowiedzi będzie wyszarzona dla osób, które nie mogą odpowiedzieć. Użytkownicy ci nadal jednak będą mogli przeglądać te tweety, przesyłać je dalej, przesyłać dalej z komentarzami, udostępniać i lubić.

Tym samym Twittter – co podkreśla w informacji prasowej – stara się chronić swoich użytkowników przed nadużyciami oraz spamem, a także pozwala im poczuć się bezpieczniej.

To jednak nie koniec, a dopiero początek prac nad podobnymi rozwiązaniami, które w przyszłości będzie chciał wprowadzić Twitter, mając na uwadze możliwość wypowiadania swoich argumentów, przedstawiając w sposób rzeczowy różne punkty widzenia.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x