Abanana, Kampanie reklamowe, Spoty reklamowe, Top 5

Twój KOMFORT bycia sobą, czyli wizerunkowy film lidera w branży podłóg

Emocjonalny i inspirujący… taki właśnie jest najnowszy wizerunkowy film marki KOMFORT. Podłoga to „cichy” bohater, który towarzyszy nam we wszystkich ważnych momentach życia. Spójrzmy jak te chwile prezentuje KOMFORT.

Podłoga to najważniejszy element dekoracyjny wnętrza, który nadaje aranżacji niepowtarzalnego charakteru. Od zawsze towarzyszy nam w najważniejszych chwilach życia. KOMFORT jako lider w branży podłóg inspiruje do wyboru podłogi, która spełnia nasze indywidualne potrzeby. Marka przy współpracy z agencją komunikacji marketingowej Abanana przygotowała film wizerunkowy, w którym podłoga gra rolę głównego bohatera.

– Zakup podłogi nie jest łatwy dla naszych Klientów i wiąże się z olbrzymimi emocjami. Podłoga jest bazą, która buduje cały wystrój wnętrza. My jako Komfort staramy się dostarczać Klientom takie produkty, które będą spełniały ich oczekiwania i potrzeby – tłumaczy Marta Stawiszyńska, Menedżer ds. Marki w firmie KOMFORT.

„To Twój Dom. Twoja Podłoga. Twój KOMFORT bycia sobą!” to motyw przewodni najnowszej realizacji. To właśnie w domu możemy wyrażać najszczersze emocje i realizować swoje pasje. Dom to również miejsce wypełnione ulotnymi chwilami, które najpełniej przeżywamy w gronie najbliższych. Tylko w domu możesz jednocześnie być romantycznym i twardo stąpać po ziemi. Każdego dnia tworzymy historie, a wszystkiemu towarzyszy zawsze obecna podłoga.

Produkcja filmu to duże przedsięwzięcie, które wiąże się z wielkim wyzwaniem w zakresie wyboru odpowiednich lokalizacji, aktorów i pozostałych członków zespołu.

– Mieliśmy bardzo krótki termin realizacji. Organizację przedsięwzięcia rozpoczęliśmy tuż przed świętami Bożego Narodzenia, więc w okresie międzyświątecznym, w którym dostępność i dyspozycyjność ludzi jest ograniczona, musieliśmy wybrać aż dziewięciu aktorów, którzy spełnią oczekiwania nasze oraz klienta. Do nakręcenia siedmiu scen potrzebowaliśmy różnych lokalizacji, w których należało zamontować podłogi firmy KOMFORT – mówi Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana.

Agencja komunikacji marketingowej Abanana odpowiadała za scenariusz filmu, zaś za produkcję dom produkcyjny Imperia Film z Krakowa.

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

bezpłatne porady i nowości
e-marketingowe na twojej skrzynce
e-mail już za 5 minut
loader
Dziękujemy za dodanie e-mailaSprawdź swoją skrzynkę i aktywuj swój adres.